Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Mon 23 Dec 1996 - 00:01:37 MET

On 1996-12-21 warta_olsztyn said:

>W moim wypadku najbardziej odpowiedni (i wypróbowany) buldoæer
>nazywa siź OS/2 Warp Connect. Programy w Foxpro 2.6 extended

Probowales MDOS? Przetestowalem sporo oprogramowania pod MDOS
poczawszy od starego PCWrite 2.5, par‘ wytworow Clipper'a po programy
korzystajace z DOS4GW. Te ostatnie wymagaja uslug DPMI.

>chodz± pod nim znakomicie, zreszt± równolegle z Wordem6, Excelem5
>i ca³ym stadkiem 'natywnych' programów pó³OSy. Ma niestety tź wadź,

Natywnych tak ale czy jest ich wiecej niz natywnych pod DOS? I czy sa po
tej samej cenie?

>æe jest drogi, a ja o pozwolenie na zakup czegokolwiek muszź prosię
>o zgodź centrali. Czź¶ciowo zdominowanej przez zwolenników

Tak samo jak w PZU ... niestety

>Ma³omiźkkiego. Miźdzy innymi dlatego zainteresowa³em siź
>moæliwo¶ciami Linuxa.

Raczej przez PROKOM, ktory ostatnio dolaczyl sobie Poczte ...
Wszystkim sprzeda ten sam kit co InterAms albo Bull ....
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-1167

`[1;33;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive