Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 20:44:06 MET

StaCH_at_tpnet.waw.pl wrote:

>Tym bardziej, §e jest juz odpowiednia koparka do tego ..
>nazywa sie Multiuser DOS ...

W moim wypadku najbardziej odpowiedni (i wypróbowany) buldożer
nazywa się OS/2 Warp Connect. Programy w Foxpro 2.6 extended
chodzą pod nim znakomicie, zresztą równolegle z Wordem6, Excelem5
i całym stadkiem 'natywnych' programów półOSy. Ma niestety tę wadę,
że jest drogi, a ja o pozwolenie na zakup czegokolwiek muszę prosić
o zgodę centrali. Częściowo zdominowanej przez zwolenników
Małomiękkiego. Między innymi dlatego zainteresowałem się możliwościami
Linuxa.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl