Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 01:43:10 MET

On Tue, 10 Dec 1996 19:54:37 +0100, Mike wrote:

>Wszyscy piszecie o bojkocie NT - ale tak naprawde to nie jakies
>czasopismo, czy konkurencja, ale sami uzytkownicy moga je zbojkotowac
>lub nie.

jacy wszyscy???

>A tak w ogole, to ile lat (miesiecy, dni....) kazdy z WAS przepracowal
>na NT i co o nim wie , skoro tak wszyscy podejmujecie dyskusje?? :)

a od czego sa ksiazki, czasopisma
  (POWAZNE, nie te z kioskow ktore sa prowadzone przez facetow
   z teamgates, nawet jesli sami [ci faceci] o tym nie widza
   [tzn. o tym ze naleza])
nie mowiac o internecie jako zrodle informacji
a nie kolorowych obrazkow, transparentnych GIFow i wogole disco-polo
czy koniecznie musialem pracowac na ZX Spectrum
by wiedziec ze z Crayem XMP nie wytrzymuje porownania??

>Jesli nawet ktos cos bedzie chcial bojkotowac to chyba powinien
>zaczac od W'95 a nie od razu zaczynac od NT -

dawno nie czytalem na pececie rownie glupiej tezy
(przykro mi ze zabrzmi to odrobine obrazliwie)

to sa systemy wogole nieporownywalne
NT to porzadny kawalek systemu a g95 to g... i tyle

a pozatym co to wogole za rozumowanie???
w95 jako KONIECZNE przedszkole dla NT ?
a jakie jest przedszkole dla Unixa?
a dla VMS? a dla OS/2?
a jesli dla innych systemow nie ma przedszkola
to dlaczego NT go wymaga?
co ma az tak specjalnego ze bez przedszkola ani rusz?

>a ktos kto choc
>troche korzysta z WWW lub FTP to wie ze wiele z najlepszych
>serwerow na swiecie jest opartych wlasnie o NT
>( ja nie mowie ze najwiecej)!!!

co to znaczy "najlepsze servery"?
Te z najlepsza zawartoscia informacyjna, czy tez te najszybsze,
czy najrzadziej padajace? pytania mozna mnozyc...
wiec ... CO TO ZNACZY: "wiele najlepszych serwerow na swiecie
opartych jest wlasnie na NT" ????
dla mnie to nie znaczy dokladnie nic.

gdybys znal sie odrobine na architekturze systemow
operacyjnych to wiedzialbys ze NT nie najlepiej sprawia
sie w roli servera internetu i nie mozna mu miec tego
specjalnie za zle, bowiem do zupelnie innych celow
byl projektowany. To ze sie wogole da go stosowac do tego
celu, nie stoi jednak z powyzszym w zadnej sprzecznosci -
projektowali go i oprogramowali faceci z firmy, ktora
o systemach operacyjnych ma niewaskie pojecie
  (w przeciwienstwie do patalachow z M$),
wiec ich projekt byl wystarczajaco elastyczny.

na servery dla internetu nadal nie ma nic lepszego niz unixy
co wcale nie wyklucza ze przegraja one i na tym polu z NT,
bo decyzje o wyborze systemu niezbyt czesto zaleza od tych
ktorzy potem tym systemem beda administrowac, tylko od palantow
z teamgates.

Grego

P.S. Jakbys chcial wiedziec to jeszcze niecaly rok temu
  slynny www.microsoft.com chodzil na unixie, ale zrobil sie
  wokol tego huczek w internecie, i przerazony autoantyreklama~
  M$ w szalonym pedzie mobilizujac kupe forsy i mase ludzi
  przeniosl to na NT.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi