Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 04:28:34 MET

On Thu, 12 Dec 1996 14:48:41 +0100, Tomasz K oczko wrote:

>Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
>[..]
>: >A mnie sie wydawalo, ze na swap najlepiej dokupic RAM :-)
>
>: Czasem nie warto :-)
>: Jezeli ktos pracuje tak, jak ja pod OS/2, czyli ma otwartych
>: kilkanascie albo wiecej programow, a tak naprawde w danej
>: chwili musza chodzic wielozadaniowo dwa czy trzy, reszta
>: jest otwarta tylko po to, zeby byly pod reka, to niechze
>: sobie system wymiecie te nieuzywane na dysk. U mnie wiele
>: z tego to sesje DOSowe lub windowsiane, wiec ustawiam im
> [...]

troche nieuwaznie przeczytales posting Grzegorza
Oczywiscie ze OS/2 potrafi sam nadawac "rozsadne"
priorytety programom, ale programom NATYWNYM.
Grzegorz wyraznie napisal ze ustawia 'background execution = off'
dla programow _DOSowych_ i _windowsianych_
(w przypadku ktorych, WARP nie jest w stanie stwierdzic
kiedy on "nic nie robia")

Grego

P.S. Przepraszam za zbyt dlugi cytat, ale dosc trudno bylo ciac'
  bez usuwania istotnych fragmentow argumentacji

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi