Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 15 Dec 1996 - 23:32:56 MET

On Sun, 15 Dec 1996 16:45:52 +0100, Mike wrote:

>Nie nie nie !!!
>
>Moze to dziwne, ale korzystam z Usenetu uzywajac FreeAgenta - w
>momencie kiedy wysylalem swoj followup nie bylo tam jeszcze twojego
>artykulu ( mam na mysli wylacznie dyskusje o NT) dlatego napisalem
>"wszyscy" .

alez ja bynajmniej nie mialem na mysli siebie.
pokazalem tylko ze jestem na tej liscie troche dluzej
niz Ty, i ze jestem jej "dosc aktywnym" uczestnikiem
stad Twoje slowa:
>wszyscy do czasu jak czytalem liste, sorry ze ciebie tam nie bylo :-)
troche mnie zdziwily.

a wracajac do merituum - chyba zgodzisz sie ze mna ze
o tym co sie dzieje na tej liscie jakie takie pojecie jednak mam.
I "nie wszyscy" to bynajmniej nie mialo znaczyc "wszyscy
z wyjatkiem mnie", wiec to czy moj mail juz sie ukazal czy nie -
nie mialo specjalnego znaczenia.
  Zapewniam Cie za "daleko nie wszyscy" na tej liscie sa
przeciwnikami NT. O ile podzial w paromiesiecznej wojnie
"w95 contra reszta swiata" przebiegal prawie dokladnie
miedzy lameria (w95) a fachowcami (inne systemy) o tyle
w sprawie NT wypowiadali sie glownie fachowcy i zdania byly
podzielone.

ja zas wcale do zwolennikow NT nie naleze. O ile doceniam go
jako uzasadniony wybor systemu do pewnych zastosowan z czysto
technicznego punktu widzenia, o tyle jestem jego goracym
przeciwnikiem, poniewaz obawiam sie ze spowoduje on powiekszenie
(juz bardzo szkodliwego) monopolu microsoftu.

Grego

>Co sie tyczy cytatu - to naprawde cytat z "Jak rozpetalem II Wojne
>Swiatowa" -ale pewnie nie widziales.....

wiedzialem, wiedzialem,
tyle ze wyrwanie go z kontekstu, i wstawienie ni stad ni zowad
w posting bedacy odpowiedzia na list osoby piszacej z Italii
bylo delikatnie mowiac ... (zadne delikatne okreslenie nie
przychodzi mi do glowy, a nie mam najmniejszego zamiaru rozpoczynac
jakiejs pyskowki)

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi