Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 13:55:47 MET

> co do dalszej tresci. Papier toaletowy jest bardzo chetnie
> wykorzystywany na ............. posiedzeniach :) I w tej funkcji
> sprawuje sie najlepiej. A w jakie zastosowania sa najodpowiedniejsze
> dla win NieTe ?

cieszy mnie, ze wiesz do czego sluzy papier toaletowy. pozostaje ci jeszcze
znalezc jakies zastosowanie dla nt. dla ulatwienia dodam, ze wspomnianego
wczesniej przyzadu zastapic niestety nie moze.

karpio

ps. w swoich poprzednich listach pisalem jakie widze zastosowania dla nt. nie
przytoczyles zadnych argumentow przeciwko.