Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 19:40:47 MET

On Wed, 11 Dec 1996 18:01:51 +0100, Jarek Lis wrote:

>A wiesz jak ja cierpie, jak widze Novell zainstalowany na Pentium, bo
>mniej sie nie oplaca kupowac, a wiem ze i 386 by wystarczylo?
>Albo komputer z 16MB RAM (bo mniej nie mozna kupic :-), na ktorym
>ksiegowa wykorzystuje 640KB?

nie zawsze trzeba z tego powodu cierpiec.
ja juz kilka razy nawet skorzystalem.
ostatni raz - nie dalej jak przedwczoraj wymienilem
_za_darmo_ moje dwa IBM+Quantum 850MB na 1.2G Fireball + 2.1G Bigfoot
po prostu firma dla ktorej pracuje kupowala dyski do symulatorow
radaru - wystarczylyby im nawet 80MB, ale nie mozna bylo dostac
juz nawet 850tek, wiec kupili co im polecilem i zrobilismy "machniom".
Rowniez i 12MB w ten sposob raz zdobylem wymieniajac jeden z moich
SIMMow 4MB na 16MB.

W sumie - podmien po prostu ksiegowej pamiec, ona przeciez i tak sie
nie zorientuje, a u Ciebie z pewnoscia sie nie zmarnuje, nieprawdaz?
:-)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi