ZOOM ktory zrywa poloczenia

Autor: Wegorz (rajczakowski_at_mvax.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 00:39:32 MET

> Mam w domu Zoom 14.4 i NIGDY nie zerwal polaczenia. Chyba, ze rodzina
> podniosla sluchawke :(.
> A moze trzeba sprawdzic kabel linii?

No wlasnie, ja tez mam ZOOM'a 14.4 wew i wlasciwie nie
mam problemu ze zrywaniem poloczen (spoko 4-5 godzin),
chociaz...
1. po pierwsze primo zauwazylem dziwna zaleznosc
czestosci zrywania poloczen od opadow deszczu...
Po prostu TelePiesy maja BEZNADZIEJNA siec,
przynajmniej na moim osiedlu.
2. Po drugie primo, czasem podniesienie sluchawki
zrywa polaczenie, a czasem nie. To tez jakos dziwnie zalezy
od pogody.
                Wegorz.