Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 17:08:52 MET

On Tue, 10 Dec 1996 11:46:38 +0100, Radoslaw Poplawski wrote:

>10 Dec 1996 08:44:18 GMT, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
>napisa (a):

>A co w zamian?

a coz to za pytanie Radku???
IBM ma AIX i WARP Server - obydwa doskonale, swietne recenzje,
opinie uzytkownikow. HP-UX Hewlett Packard'a tez nic zarzucic
nie mozna. Rowniez i DEC w dziedzinie s.o. byl zawsze potega,
choc ostatnio bardzo sie przywiazal do NT na swoich alpha'ch,
wiec decyzja dosc mnie zaskakuje. Jedyny problem to Compaq,
ciekawe od kogo ma zamiar kupowac s.o. dla swoich serverow.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi