Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 19:14:22 MET

On Wed, 18 Dec 1996 16:31:15 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>udzieliles mi bardzo dobrej odpowiedzi :))))))))))))))))
>ale ja mowie o bardzo intensywnej eksploatacji. Tak bardzo, ze
>karty i dyski ledwie sie wyrabiaja :)))

mysle ze czestotliwosc padania nie zalezy od tego czy
eksploatacja jest intensywna czy tez "intensywna tak bardzo
ze karty i dyski ledwie sie wyrabiaja"
sadze ze znacznie bardziej zalezy od uzytkowanych w systemie
aplikacji

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi