Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 13:49:29 MET

On Wed, 18 Dec 1996 11:30:42 +0100, Pawel Paroń wrote:

>Nie zgadza sie. W godzine po otwarciu pudelka z komputerem to ten pan
>bedzie szukal telefonu do kolegi z przedszkola, ktory teraz podobno
>komputrami sie zajmuje, zeby mu to poskrecal i do gniazdka wlaczyl, a
>wspomniane pudelko na razie zamknie i odstawi za szafe. Niezaleznie od
>tego, czy ma tam g95, os2, linuxa, sco, solarisa, qnx, hurda, amoebe,
>czy jeszcze cos innego.

masz absolutna racje.
kilka dni temu spedzilem 3 godziny u pewnego rzymskiego lekarza
aby mu skonfigurowac w95 do internetu. Nie dal sobie z tym rady
mimo iz z komputerami ma do czynienia od lat. A mnie to zajelo
pare godzin mimo iz cokolwiek o komputerach i internecie wiem
(aczkolwiek o windzie malo - ale to przeciez taki prosty dla
uzytkownia system :-) )

Grego

(mozesz sprawdzic slawku - napisz do niego
F.Cantarelli_at_agora.stm.it, zna angielski)

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi