Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 00:53:16 MET

On Wed, 11 Dec 1996 16:31:10 +0100, Jarek Lis wrote:

>Hm, zalozmy ze mam firme robiaca soft 'firmowy' czyli faktury, kp, magazyn.
>Do tej pory Fox/Clipper. Przestalo wystarczac i ma klopoty z Win95.
>Trzeba sie decydowac na client-server, client pod MS Win.
>
>No i mamy teraz do podjecia dosc strategiczna decyzje - w co isc.
>Novell+Btrieve? przestarzale.
>Novel+SQL? drogie
>SCO+Informix/Oracle? drogie, SCO.
>Linux+Postgres? Hm, polowa sie usmiecha, polowa wspomina cos o supporcie,
> komercji, itd.
>NT+MSSQL? Fajne, ale czy bedzie dzialac, i czy sie wyrobi w hurtowni,
> [...]

A o to ceny ( 10User License ):

OS/2 + Sybase SQL, => $1600 - calkiem sprawny system, dla srednich obciazen.
OS/2 + DB/2 => $2900 - dla najbardziej wymagajacych klientow.

NT + MS SQL => $4500

Jesli chodzi o skalowalnosc to DB/2 rozbija na glowe wszystkie wynalazki M$.
W koncu daje sie uruchomic od peceta do najwiekszego mainframe.