Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Tue, 11 Jun 2013 13:22:09 +0200
W dniu 11.06.2013 13:08, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Tue, 11 Jun 2013 12:25:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
No wiem, ostatecznie będę musiał dopłacić.
Za support się płaci. Może uświadom ten fakt swoim użytkownikom. :)
No wiesz, za moją wygodę to oni nie chcą płacić.
Zdalny support od ręki, bez oczekiwania na przyjazd serwisanta, to nie jest
wygoda dla klienta?

Ano nie. Oni najczęściej się denerwują jak muszą klikac jakieś TV, potem jakośtam zdalnie rozmawiać. Jak człowiek do nich przyjedzie, to się czują wtedy połechtani i dobrze obsłużeni. Nie mówię, że wszyscy, ale taki trynd.

jak nie znajdę, to będę musiał zrezygnować z tego działania i mieć
trudniej (ja, nie klient) albo dopłacać 110 z własnej kieszeni dla
własnej wygody.
Powiem Ci tak - jak się sam nie szanujesz, to Cię klienci też szanować nie
będą.
No niestety rynek niewielki, konkurencja duża, środki na wejście
zerowe... Można albo strzelić sobie w łeb, albo zostać klientem PUP albo
jechać na krawędzi.
Ciekaw jestem, czy konkurencja się tak pieści i nie przerzuca na klienta
kosztów dojazdu serwisanta / opłaty za licencję na oprogramowanie do
zdalnego dostępu.


O ile wiem, to konkurencja głównie też jeździ. Czy się pieści, nie wiem. Ale ja muszę, jak chcę być konkurencyjny względem konkurencji. Niestety wygryźć konkurencję niełatwo, trzeba klientowi się przypodobać. Taki Ramzes.

Nie. Wiem jakie cuda potrafią użyszkodnicy wyprawiać. Wiem jednak, że
przygotowanie kilku materiałów prowadzących za rączkę potrafi użyszkodnikom
mocno pomóc. Zaznacz to, kliknij tamto pokazane na screenach opanuje średnio
rozgarnięta małpa. A jak się użyszkodnikowi nie chce - proszę uprzejmie.
Dojazd kosztuje tyle i tyle, czas oczekiwania taki i taki.

Łatwo mówić, jak się ma pozycję stabilną i moc klientów. Jak mówiłem, Ramzes umarł, Kryzys żyje.

No ale nie oceniaj MOICH potrzeb po swoich. Ja mam po prostu INNE.
Nie mówię o potrzebach, bo te znam. I też się zgodzę z tym, że raczej
najlepiej spełni je TeamViewer.

zależy jakie przyjąć kryteria. Na razie TV nie spełnia kryterium ceny.
Technicznie owszem.
Dlatego szukam, bo może coś innego spełni i techniczne i cenowe kryteria.
Obawiam się, że tak to tylko w erze… ;)

W sumie to niby dlaczego? Skoro ja sobie mogę zapewnić serwer, to teoretycznie takie coś mogłoby być. W końcu multum narzędzi z branży jest darmo. Wiadomo, że serwera za darmo nikt mi nie zapewni, bo to kosztuje stałą kasę. Ale soft przecież wszelkiej maści jest.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>