Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 29 Jun 2013 18:54:22 +0200
Dnia Sat, 29 Jun 2013 15:30:41 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Działam w segmencie prostych usług, gdzie od metra to ludzi robi.

Ja - dodatkowo - też. Na razie sprawdza się metoda „woli pan(i) mieć
porządnie, czy tanio?”. Na razie jest tak, że osoby, które stwierdziły, że
jednak wolą - przykładowego - syna sąsiada potem kwękają, narzekają, a od
wspólnych znajomych słyszą „wiesz - ja zawiozłem do Ryka, trochę mnie to
kosztowało, ale mam święty spokój, a Ty się szarpiesz”. Ja nikogo przymuszać
nie będę - ktoś woli mieć zdiagnozowany i „skonfigurowany” system za 50PLN -
proszę bardzo, ale nie przeze mnie. Zresztą to samo dotyczy branży, w której
zawodowo pracuję. Projekt layoutu książki i skład ponad 150 stron za 200PLN?
To sobie Pan(i) to w Wordzie sama poskłada. Na tekst, że to tak drogo bardzo
trzeźwiąco działa metoda, czy usługi świadczone przez tą osobę też mi wyceni
tak, jak wycenia, czy zgodzi się pracować za 1/4 swojej stawki.

> No cały czas kombinuję jak trafić. Niestety beznakładowo/niskonakładowo
> jest dość ciężko.

Zdziwiony? :D

> Zdaję sobie sprawę. Z drugiej strony nie mam na te inwestycje. Dlatego
> muszę opierać się na marketingu ,,szeptanym'' i co mnie ktoś poleci.

Też to wykorzystuję, bo jest skuteczne. :D

> Wysłałem. Sprawdź spam, gmail lubi mnie do spamu wrzucać...

Dotarło. Ogarnę inne tematy i odpiszę. :D

[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę...  ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]