Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Tue, 11 Jun 2013 11:09:51 +0200
W dniu 11.06.2013 10:08, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Tue, 11 Jun 2013 08:53:34 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
No nie. Jestem ja jeden. Dlatego mówię o wersji najtańszej za 110zł
miesięcznie.
Ilu użytkowników końcowych, którym support świadczysz? Więcej niż 10?

Ogólnie komputerów jest więcej niż 10. Ale twoje obliczenia są od czapy, bo to nie jest regularne wsparcie dla 10000 komputerów, które świadczę kasując grubą kasę. To są sporadyczne akcje, które są deficytowe. To mi zależy na tym, że szybko coś zrobię zdalnie. Klient raczej jest z tego niezadowolony, bo wolałby, żebym przyjechał. A mi się z powodu pierdółki nie chce jeździć.

I każde jedno Ci złe. A to trzeba przekierować porty na routerze,

No bo nie ma takiej możliwości. Miejsca do których się łączę są zmienne i miejsca, z których się łącze są zmienne.

Rozwiązanie proste jest - TeamViewer. Płatne miesięczne kolosalną kwotę
110PLN.

No wiem, ostatecznie będę musiał dopłacić.

Świadczysz usługę komercyjnie, a nie dla użytkowników
indywidualnych. Wobec czego, jak klient chce mieć wygodnie, to go to będzie
kosztować.

Ale to JA chcę wygodnie. Więc to ja będę musiał zapłacić. Klient to chce wygodnie -- żebym przyjechał.

czy na wygodnym świadczeniu owego supportu?
O właśnie.
Wygodne narzędzie masz. Koszt 110PLN miesięcznie. Świadczysz support
komercyjnie. Dlaczego nie skorzystasz z _najprostszego_ rozwiązania?

Już pisałem, bo potencjalny dochód z tego jest niższy niż opłata dla TV za pośredniczenie.

Dlatego myślałem, że może istnieje jakieś oprogramowanie w stylu TV, ale bez świadczenia przez TV serwera i wtedy mógłbym sobie np. na dostępnym dla siebie serwerze zainstalować takie oprogramowanie pośredniczące, a klientowi podrzucać nie TeamViewer QS, a PAŚ QS. Proste?

jak nie znajdę, to będę musiał zrezygnować z tego działania i mieć trudniej (ja, nie klient) albo dopłacać 110 z własnej kieszeni dla własnej wygody.

Ty najwyraźniej nie rozumiesz całej idei TeamViewer Quick Support.
(ciach…)
Tobie najwyraźniej sporo się wydaje, tylko niekoniecznie celnie…

No tak, o SWOJEJ sytuacji wiem niecelnie.


Bóbr - wypuść już to powietrze. Bo nie wiesz komu i jaki support ja świadczę
i jak często mam do czynienia z użytkownikami, którym się „samo” wszystko
dzieje - samo klika, samo zmienia ustawienia, samo znika.

No ale nie oceniaj MOICH potrzeb po swoich. Ja mam po prostu INNE.


--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>