Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 11:48:58 +0200
Dnia Tue, 11 Jun 2013 11:09:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Ogólnie komputerów jest więcej niż 10. Ale twoje obliczenia są od czapy,
> bo to nie jest regularne wsparcie dla 10000 komputerów, które świadczę
> kasując grubą kasę. To są sporadyczne akcje, które są deficytowe. To mi
> zależy na tym, że szybko coś zrobię zdalnie. Klient raczej jest z tego
> niezadowolony, bo wolałby, żebym przyjechał. A mi się z powodu pierdółki
> nie chce jeździć.

Czyli ewentualnie wydawać będziesz 110PLN z własnej kieszeni, żeby nie
dojeżdżać do klienta z problemem. Czy dobrze rozumiem, że za ów dojazd i
rozwiązywanie problemów na miejscu, to też płacisz z własnej kieszeni?

> No bo nie ma takiej możliwości. Miejsca do których się łączę są zmienne
> i miejsca, z których się łącze są zmienne.

Czyli potrzeba rozwiązania typu TeamViewer. Ze sprawdzanych wychodzi, że
TeamViewer się najlepiej sprawdza. Po co więc wyważać otwarte drzwi?

> No wiem, ostatecznie będę musiał dopłacić.

Za support się płaci. Może uświadom ten fakt swoim użytkownikom. :)

> Ale to JA chcę wygodnie. Więc to ja będę musiał zapłacić. Klient to chce
> wygodnie -- żebym przyjechał.

I też najlepiej, żeby klienta to nic nie kosztowało?

> Już pisałem, bo potencjalny dochód z tego jest niższy niż opłata dla TV
> za pośredniczenie.
>
> Dlatego myślałem, że może istnieje jakieś oprogramowanie w stylu TV, ale
> bez świadczenia przez TV serwera i wtedy mógłbym sobie np. na dostępnym
> dla siebie serwerze zainstalować takie oprogramowanie pośredniczące, a
> klientowi podrzucać nie TeamViewer QS, a PAŚ QS.  Proste?
>
> jak nie znajdę, to będę musiał zrezygnować z tego działania i mieć
> trudniej (ja, nie klient) albo dopłacać 110 z własnej kieszeni dla
> własnej wygody.

Powiem Ci tak - jak się sam nie szanujesz, to Cię klienci też szanować nie
będą.

> No tak, o SWOJEJ sytuacji wiem niecelnie.

Mhm. Oczywiście w podkreślonym fragmencie pisałeś o swojej sytuacji.

> No ale nie oceniaj MOICH potrzeb po swoich. Ja mam po prostu INNE.

Nie mówię o potrzebach, bo te znam. I też się zgodzę z tym, że raczej
najlepiej spełni je TeamViewer.

[ Nie ma co płakać and rozlanym mlekiem; toż to nie piwo.                  ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]