Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 13:08:58 +0200
Dnia Tue, 11 Jun 2013 12:25:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> No wiesz, za moją wygodę to oni nie chcą płacić.

Zdalny support od ręki, bez oczekiwania na przyjazd serwisanta, to nie jest
wygoda dla klienta?

> No niestety rynek niewielki, konkurencja duża, środki na wejście
> zerowe... Można albo strzelić sobie w łeb, albo zostać klientem PUP albo
> jechać na krawędzi.

Ciekaw jestem, czy konkurencja się tak pieści i nie przerzuca na klienta
kosztów dojazdu serwisanta / opłaty za licencję na oprogramowanie do
zdalnego dostępu.

> Nie, wcześniej pisałem o swojej, a ty ja negowałeś.

Nie. Wiem jakie cuda potrafią użyszkodnicy wyprawiać. Wiem jednak, że
przygotowanie kilku materiałów prowadzących za rączkę potrafi użyszkodnikom
mocno pomóc. Zaznacz to, kliknij tamto pokazane na screenach opanuje średnio
rozgarnięta małpa. A jak się użyszkodnikowi nie chce - proszę uprzejmie.
Dojazd kosztuje tyle i tyle, czas oczekiwania taki i taki.

> zależy jakie przyjąć kryteria. Na razie TV nie spełnia kryterium ceny.
> Technicznie owszem.
> Dlatego szukam, bo może coś innego spełni i techniczne i cenowe kryteria.

Obawiam się, że tak to tylko w erze… ;)

[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie.  ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]