W dniu 11.06.2013 11:48, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Tue, 11 Jun 2013 11:09:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
No wiem, ostatecznie będę musiał dopłacić.
Za support się płaci. Może uświadom ten fakt swoim użytkownikom. :)
No wiesz, za moją wygodę to oni nie chcą płacić.
jak nie znajdę, to będę musiał zrezygnować z tego działania i mieć
trudniej (ja, nie klient) albo dopłacać 110 z własnej kieszeni dla
własnej wygody.
Powiem Ci tak - jak się sam nie szanujesz, to Cię klienci też szanować nie
będą.
No niestety rynek niewielki, konkurencja duża, środki na wejście
zerowe... Można albo strzelić sobie w łeb, albo zostać klientem PUP albo
jechać na krawędzi.
Ty najwyraźniej nie rozumiesz całej idei TeamViewer Quick Support.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
(ciach…)
Tobie najwyraźniej sporo się wydaje, tylko niekoniecznie celnie…
No tak, o SWOJEJ sytuacji wiem niecelnie.
Mhm. Oczywiście w podkreślonym fragmencie pisałeś o swojej sytuacji.
Nie, wcześniej pisałem o swojej, a ty ja negowałeś.
No ale nie oceniaj MOICH potrzeb po swoich. Ja mam po prostu INNE.
Nie mówię o potrzebach, bo te znam. I też się zgodzę z tym, że raczej
najlepiej spełni je TeamViewer.
zależy jakie przyjąć kryteria. Na razie TV nie spełnia kryterium ceny.
Technicznie owszem.
Dlatego szukam, bo może coś innego spełni i techniczne i cenowe kryteria.
--
Przemysław Adam Śmiejek
Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)
|