Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Tue, 11 Jun 2013 08:53:34 +0200
W dniu 11.06.2013 00:08, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 10 Jun 2013 21:59:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

W dniu 10.06.2013 20:55, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 10 Jun 2013 19:33:32 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
Wypytywać Cię nie będę o szczegóły, ale tu jest trochę kwadratura koła. Raz,
że twierdzisz, że userów tyle, że wymagane byłoby comiesięczne płacenie za
abonament z TeamViewera.

No oni wymagają płacenia od 1 klienta. U nich się nie płaci od liczby
klientów a od liczby serwisantów (tak rozumiem). I już 1 serwisant
łączący się do 1 klienta jednocześnie wymaga opłaty 110zł miesięcznie.

Nie zauważyłem, byś pisał coś o większej ilości serwisantów…

No nie. Jestem ja jeden. Dlatego mówię o wersji najtańszej za 110zł miesięcznie.

Z drugiej strony użycie tego rozwiązania na siebie
nie zarobi tych 110 miesięcznie.
Ano.
Korzystać z rozwiązania w celach komercyjnych i nie być w stanie zarobić na
miesięczny abonament w wysokości 110 PLN? Zwiń ten interes, bo jeszcze
będziesz do niego dokładać. :)

No dlatego, że nie chcę dokładać, to szukam innego narzędzia.
Proste, nie?


Inne rozwiązania są
nieteges, bo user musiałby kilka razy kliknąć i wysłać np. mailem
zaproszenie do pomocy zdalnej. Strassszzzzzne.
owszem, straszne. Zauważ, że nie ja to będę obsługiwał, tylko lamerzy,
czasami totalni.
1. Niech się czasami wysilą - będzie za darmo.
Wiesz, ale to MI zależy, nie im.
Zależy Ci na czym? Na świadczeniu tego supportu w dodatku charytatywnie,

Charytatywnie to bym mógł korzystać z TV. Zależy mi po prostu na uproszczeniu obsługi pewnych klientów.

czy
na wygodnym świadczeniu owego supportu?

O właśnie.

No i dodatkowo akurat Zdalna Pomoc o której piszesz odpada, bo to ma być
zza natów.
Jeszcze nie sprawdziłeś, a już jesteś pewien, że nie będzie działać.
No tak piszecie. Nie bardzo mam jak sprawdzić to teraz, bo siedzę w domu.
Tak? A zacytujesz? Bo mnie się tak coś wydaje, że problem będzie w sytuacji,
w której router nie obsługuje UPnP.

Ale w routery też nie mam ingerencji. Czasami jest ich kilka po drodze. Ty najwyraźniej nie rozumiesz całej idei TeamViewer Quick Support. Podam przykład: Ostatnio miałem problem z Arcavirem. Zadzwoniłem do Arcavira, odpaliłem TVQS i tym razem dla odmiany ja byłem klientem pomocy z Arcavira. I dzięki tego, że Arcavir miał wykupiony TV, mogli mi pomóc choć było to nasze pierwsze i zapewne ostatnie spotkanie, ja siedziałem Nie Wiadomo Gdzie, a ArcaVir siedział se u siebie.

I właśnie o takie sytuacje chodzi, tylko odwrotnie.


No cóż, ty wiesz lepiej jakich ja mam klientów...
http://www.satyrikon.pl/wp-content/uploads/2013/02/579570_366684333439001_1464947026_n.jpg
Tak w ramach odpowiedzi…

OK. W takim razie EOT, skoro ty jesteś taki super, a każdy przy tobie to debil. Pa.


--
Przemysław Adam Śmiejek

Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>