W dniu 11.06.2013 00:08, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 10 Jun 2013 21:59:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
W dniu 10.06.2013 20:55, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 10 Jun 2013 19:33:32 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
Wypytywać Cię nie będę o szczegóły, ale tu jest trochę kwadratura koła. Raz,
że twierdzisz, że userów tyle, że wymagane byłoby comiesięczne płacenie za
abonament z TeamViewera.
No oni wymagają płacenia od 1 klienta. U nich się nie płaci od liczby
klientów a od liczby serwisantów (tak rozumiem). I już 1 serwisant
łączący się do 1 klienta jednocześnie wymaga opłaty 110zł miesięcznie.
Nie zauważyłem, byś pisał coś o większej ilości serwisantów…
No nie. Jestem ja jeden. Dlatego mówię o wersji najtańszej za 110zł
miesięcznie.
Z drugiej strony użycie tego rozwiązania na siebie
nie zarobi tych 110 miesięcznie.
Ano.
Korzystać z rozwiązania w celach komercyjnych i nie być w stanie zarobić na
miesięczny abonament w wysokości 110 PLN? Zwiń ten interes, bo jeszcze
będziesz do niego dokładać. :)
No dlatego, że nie chcę dokładać, to szukam innego narzędzia.
Proste, nie?
Inne rozwiązania są
nieteges, bo user musiałby kilka razy kliknąć i wysłać np. mailem
zaproszenie do pomocy zdalnej. Strassszzzzzne.
owszem, straszne. Zauważ, że nie ja to będę obsługiwał, tylko lamerzy,
czasami totalni.
1. Niech się czasami wysilą - będzie za darmo.
Wiesz, ale to MI zależy, nie im.
Zależy Ci na czym? Na świadczeniu tego supportu w dodatku charytatywnie,
Charytatywnie to bym mógł korzystać z TV. Zależy mi po prostu na
uproszczeniu obsługi pewnych klientów.
czy
na wygodnym świadczeniu owego supportu?
O właśnie.
No i dodatkowo akurat Zdalna Pomoc o której piszesz odpada, bo to ma być
zza natów.
Jeszcze nie sprawdziłeś, a już jesteś pewien, że nie będzie działać.
No tak piszecie. Nie bardzo mam jak sprawdzić to teraz, bo siedzę w domu.
Tak? A zacytujesz? Bo mnie się tak coś wydaje, że problem będzie w sytuacji,
w której router nie obsługuje UPnP.
Ale w routery też nie mam ingerencji. Czasami jest ich kilka po drodze.
Ty najwyraźniej nie rozumiesz całej idei TeamViewer Quick Support. Podam
przykład: Ostatnio miałem problem z Arcavirem. Zadzwoniłem do Arcavira,
odpaliłem TVQS i tym razem dla odmiany ja byłem klientem pomocy z
Arcavira. I dzięki tego, że Arcavir miał wykupiony TV, mogli mi pomóc
choć było to nasze pierwsze i zapewne ostatnie spotkanie, ja siedziałem
Nie Wiadomo Gdzie, a ArcaVir siedział se u siebie.
I właśnie o takie sytuacje chodzi, tylko odwrotnie.
No cóż, ty wiesz lepiej jakich ja mam klientów...
http://www.satyrikon.pl/wp-content/uploads/2013/02/579570_366684333439001_1464947026_n.jpg
Tak w ramach odpowiedzi…
OK. W takim razie EOT, skoro ty jesteś taki super, a każdy przy tobie to
debil. Pa.
--
Przemysław Adam Śmiejek
Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)
|