Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 00:08:57 +0200
Dnia Mon, 10 Jun 2013 21:59:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> No oni wymagają płacenia od 1 klienta. U nich się nie płaci od liczby
> klientów a od liczby serwisantów (tak rozumiem). I już 1 serwisant
> łączący się do 1 klienta jednocześnie wymaga opłaty 110zł miesięcznie.

Nie zauważyłem, byś pisał coś o większej ilości serwisantów…

> Ano.

Korzystać z rozwiązania w celach komercyjnych i nie być w stanie zarobić na
miesięczny abonament w wysokości 110 PLN? Zwiń ten interes, bo jeszcze
będziesz do niego dokładać. :)

> [...]
> zdalna dla nich sprowadza się do 1 połączenia na miesiąc, czasami wcale
> w miesiącu. Do tego są to czasami sporadyczne połączenia do kompów, przy
> których nie siedziałem ani razu. Więc instalowanie tam backdora logmiin
> nie bardzo jest wskazane, ani możliwe, bo te osoby to są zazwyczaj laicy
> albo wręcz laicy nad laikami, których przerasta czasami pobranie i
> odpalenie teamviewerQS ze strony, jaką im przygotowałem.
>
> Nie wiem, może z czasem liczba klientów wzrośnie, ale na razie
> potencjalny dochód z użycia tego narzędzia nie wynosi 110zł miesięcznie.

Więcej niż 10 potencjalnych komputerów. To wychodzi po 10 PLN na usera.
Rozwiązanie też proste:
- ktoś chce mieć możliwość bezproblemowego supportu na zasadzie pobrać,
uruchomić i wio? 10 PLN miesięcznie.
- ktoś nie chce płacić ani grosza - proszę uprzejmie, ale support będzie
mocno utrudniony.

> Wiesz, ale to MI zależy, nie im.

Zależy Ci na czym? Na świadczeniu tego supportu w dodatku charytatywnie, czy
na wygodnym świadczeniu owego supportu?

>  > 2. Nie chcą się nawet odrobinę wysilić - będzie trzeba płacić.
>
> No wiem, ale tego płacenia chciałbym uniknąć. I tak w sumie wątek
> zaczynałem z myślą, że trzeba zapłacić kilka tysięcy na start, bo nie
> sprawdziłem, że TV zmienił metodę licencjonowania i dodali miesięczny
> abonament.

To masz kolejny zestaw do sprawdzenia
http://www.canadiancontent.net/tech/downloads/Remote-Desktop-Programs.html

> No tak piszecie. Nie bardzo mam jak sprawdzić to teraz, bo siedzę w domu.

Tak? A zacytujesz? Bo mnie się tak coś wydaje, że problem będzie w sytuacji,
w której router nie obsługuje UPnP.

> No cóż, ty wiesz lepiej jakich ja mam klientów...

http://www.satyrikon.pl/wp-content/uploads/2013/02/579570_366684333439001_1464947026_n.jpg
Tak w ramach odpowiedzi…

[ „Co to jest Bóg?” „- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
[ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje”      ]
[                         (Steve Buscemi jako James McCord w „The Island”) ]