Dnia Mon, 10 Jun 2013 21:59:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
> W dniu 10.06.2013 20:55, Przemysław Ryk pisze:
>> Dnia Mon, 10 Jun 2013 19:33:32 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
>> Wypytywać Cię nie będę o szczegóły, ale tu jest trochę kwadratura koła. Raz,
>> że twierdzisz, że userów tyle, że wymagane byłoby comiesięczne płacenie za
>> abonament z TeamViewera.
>
> No oni wymagają płacenia od 1 klienta. U nich się nie płaci od liczby
> klientów a od liczby serwisantów (tak rozumiem). I już 1 serwisant
> łączący się do 1 klienta jednocześnie wymaga opłaty 110zł miesięcznie.
Nie zauważyłem, byś pisał coś o większej ilości serwisantów…
>>Z drugiej strony użycie tego rozwiązania na siebie
>> nie zarobi tych 110 miesięcznie.
>
> Ano.
Korzystać z rozwiązania w celach komercyjnych i nie być w stanie zarobić na
miesięczny abonament w wysokości 110 PLN? Zwiń ten interes, bo jeszcze
będziesz do niego dokładać. :)
>> No to albo masz tylu użytkowników, że dla każdego z nich opłata byłaby wręcz
>> niezauważalna, albo nie jest ich jednak tak dużo i abonamentowa wersja
>> potrzebna nie jest.
>
> No mam więcej niż 10 potencjalnych komputerów. Tylko że moja pomoc
> zdalna dla nich sprowadza się do 1 połączenia na miesiąc, czasami wcale
> w miesiącu. Do tego są to czasami sporadyczne połączenia do kompów, przy
> których nie siedziałem ani razu. Więc instalowanie tam backdora logmiin
> nie bardzo jest wskazane, ani możliwe, bo te osoby to są zazwyczaj laicy
> albo wręcz laicy nad laikami, których przerasta czasami pobranie i
> odpalenie teamviewerQS ze strony, jaką im przygotowałem.
>
> Nie wiem, może z czasem liczba klientów wzrośnie, ale na razie
> potencjalny dochód z użycia tego narzędzia nie wynosi 110zł miesięcznie.
Więcej niż 10 potencjalnych komputerów. To wychodzi po 10 PLN na usera.
Rozwiązanie też proste:
- ktoś chce mieć możliwość bezproblemowego supportu na zasadzie pobrać,
uruchomić i wio? 10 PLN miesięcznie.
- ktoś nie chce płacić ani grosza - proszę uprzejmie, ale support będzie
mocno utrudniony.
>>>> Inne rozwiązania są
>>>> nieteges, bo user musiałby kilka razy kliknąć i wysłać np. mailem
>>>> zaproszenie do pomocy zdalnej. Strassszzzzzne.
>>> owszem, straszne. Zauważ, że nie ja to będę obsługiwał, tylko lamerzy,
>>> czasami totalni.
>> 1. Niech się czasami wysilą - będzie za darmo.
>
> Wiesz, ale to MI zależy, nie im.
Zależy Ci na czym? Na świadczeniu tego supportu w dodatku charytatywnie, czy
na wygodnym świadczeniu owego supportu?
> > 2. Nie chcą się nawet odrobinę wysilić - będzie trzeba płacić.
>
> No wiem, ale tego płacenia chciałbym uniknąć. I tak w sumie wątek
> zaczynałem z myślą, że trzeba zapłacić kilka tysięcy na start, bo nie
> sprawdziłem, że TV zmienił metodę licencjonowania i dodali miesięczny
> abonament.
To masz kolejny zestaw do sprawdzenia
http://www.canadiancontent.net/tech/downloads/Remote-Desktop-Programs.html
>>> No i dodatkowo akurat Zdalna Pomoc o której piszesz odpada, bo to ma być
>>> zza natów.
>> Jeszcze nie sprawdziłeś, a już jesteś pewien, że nie będzie działać.
>
> No tak piszecie. Nie bardzo mam jak sprawdzić to teraz, bo siedzę w domu.
Tak? A zacytujesz? Bo mnie się tak coś wydaje, że problem będzie w sytuacji,
w której router nie obsługuje UPnP.
>>> Zresztą przy takim skomplikowaniu, to już chyba lepiej Chrome zasadzić.
>>> Niestety też dużo motania, żeby się odpaliło :(
>> Weź proszę Cię nie przesadzaj z tym skomplikowaniem, bo się flaki wywracają.
>
> No cóż, ty wiesz lepiej jakich ja mam klientów...
http://www.satyrikon.pl/wp-content/uploads/2013/02/579570_366684333439001_1464947026_n.jpg
Tak w ramach odpowiedzi…
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ „Co to jest Bóg?” „- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
[ i marzysz o tym, to Bóg to jest ten gość, który cię wtedy ignoruje” ]
[ (Steve Buscemi jako James McCord w „The Island”) ]
|