Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Mon, 10 Jun 2013 21:59:07 +0200
W dniu 10.06.2013 20:55, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Mon, 10 Jun 2013 19:33:32 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
Wypytywać Cię nie będę o szczegóły, ale tu jest trochę kwadratura koła. Raz,
że twierdzisz, że userów tyle, że wymagane byłoby comiesięczne płacenie za
abonament z TeamViewera.

No oni wymagają płacenia od 1 klienta. U nich się nie płaci od liczby klientów a od liczby serwisantów (tak rozumiem). I już 1 serwisant łączący się do 1 klienta jednocześnie wymaga opłaty 110zł miesięcznie.

Z drugiej strony użycie tego rozwiązania na siebie
nie zarobi tych 110 miesięcznie.

Ano.

No to albo masz tylu użytkowników, że dla każdego z nich opłata byłaby wręcz
niezauważalna, albo nie jest ich jednak tak dużo i abonamentowa wersja
potrzebna nie jest.

No mam więcej niż 10 potencjalnych komputerów. Tylko że moja pomoc zdalna dla nich sprowadza się do 1 połączenia na miesiąc, czasami wcale w miesiącu. Do tego są to czasami sporadyczne połączenia do kompów, przy których nie siedziałem ani razu. Więc instalowanie tam backdora logmiin nie bardzo jest wskazane, ani możliwe, bo te osoby to są zazwyczaj laicy albo wręcz laicy nad laikami, których przerasta czasami pobranie i odpalenie teamviewerQS ze strony, jaką im przygotowałem.

Nie wiem, może z czasem liczba klientów wzrośnie, ale na razie potencjalny dochód z użycia tego narzędzia nie wynosi 110zł miesięcznie.

Inne rozwiązania są
nieteges, bo user musiałby kilka razy kliknąć i wysłać np. mailem
zaproszenie do pomocy zdalnej. Strassszzzzzne.
owszem, straszne. Zauważ, że nie ja to będę obsługiwał, tylko lamerzy,
czasami totalni.
1. Niech się czasami wysilą - będzie za darmo.

Wiesz, ale to MI zależy, nie im.

> 2. Nie chcą się nawet odrobinę wysilić - będzie trzeba płacić.

No wiem, ale tego płacenia chciałbym uniknąć. I tak w sumie wątek zaczynałem z myślą, że trzeba zapłacić kilka tysięcy na start, bo nie sprawdziłem, że TV zmienił metodę licencjonowania i dodali miesięczny abonament.

No i dodatkowo akurat Zdalna Pomoc o której piszesz odpada, bo to ma być
zza natów.
Jeszcze nie sprawdziłeś, a już jesteś pewien, że nie będzie działać.

No tak piszecie. Nie bardzo mam jak sprawdzić to teraz, bo siedzę w domu.

Zresztą przy takim skomplikowaniu, to już chyba lepiej Chrome zasadzić.
Niestety też dużo motania, żeby się odpaliło :(
Weź proszę Cię nie przesadzaj z tym skomplikowaniem, bo się flaki wywracają.

No cóż, ty wiesz lepiej jakich ja mam klientów...

--
Przemysław Adam Śmiejek