Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 10:08:58 +0200
Dnia Tue, 11 Jun 2013 08:53:34 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

>>> No oni wymagają płacenia od 1 klienta. U nich się nie płaci od liczby
>>> klientów a od liczby serwisantów (tak rozumiem). I już 1 serwisant
>>> łączący się do 1 klienta jednocześnie wymaga opłaty 110zł miesięcznie.
>>
>> Nie zauważyłem, byś pisał coś o większej ilości serwisantów…
> 
> No nie. Jestem ja jeden. Dlatego mówię o wersji najtańszej za 110zł 
> miesięcznie.

Ilu użytkowników końcowych, którym support świadczysz? Więcej niż 10?

>> Korzystać z rozwiązania w celach komercyjnych i nie być w stanie zarobić na
>> miesięczny abonament w wysokości 110 PLN? Zwiń ten interes, bo jeszcze
>> będziesz do niego dokładać. :)
> 
> No dlatego, że nie chcę dokładać, to szukam innego narzędzia.
> Proste, nie?

I każde jedno Ci złe. A to trzeba przekierować porty na routerze, a to user
trzech kliknięć nie jest w stanie wykonać i zaproszenia wysłać…

>>> Wiesz, ale to MI zależy, nie im.
>> Zależy Ci na czym? Na świadczeniu tego supportu w dodatku charytatywnie,
> 
> Charytatywnie to bym mógł korzystać z TV. Zależy mi po prostu na 
> uproszczeniu obsługi pewnych klientów.

Rozwiązanie proste jest - TeamViewer. Płatne miesięczne kolosalną kwotę
110PLN. Świadczysz usługę komercyjnie, a nie dla użytkowników
indywidualnych. Wobec czego, jak klient chce mieć wygodnie, to go to będzie
kosztować. Np. w okolicy 10PLN miesięcznie, jeżeli tylko userów jest więcej
niż 10 osób. Chcesz mi powiedzieć, że klienci nie wydadzą miesięcznie
równowartości 1 piwa w knajpie za wygodny support?

>> czy na wygodnym świadczeniu owego supportu?
> 
> O właśnie.

Wygodne narzędzie masz. Koszt 110PLN miesięcznie. Świadczysz support
komercyjnie. Dlaczego nie skorzystasz z _najprostszego_ rozwiązania?

>>> No tak piszecie. Nie bardzo mam jak sprawdzić to teraz, bo siedzę w domu.
>> Tak? A zacytujesz? Bo mnie się tak coś wydaje, że problem będzie w sytuacji,
>> w której router nie obsługuje UPnP.
> 
> Ale w routery też nie mam ingerencji. Czasami jest ich kilka po drodze. 

Najważniejsze i tak są te bezpośrednio obok komputerów klientów - czy mają
obsługę UPnP, czy nie (jeżeli o Windows XP mówimy).

> Ty najwyraźniej nie rozumiesz całej idei TeamViewer Quick Support.
(ciach…)

Tobie najwyraźniej sporo się wydaje, tylko niekoniecznie celnie…

(ciach…)
>>> No cóż, ty wiesz lepiej jakich ja mam klientów...
>> http://www.satyrikon.pl/wp-content/uploads/2013/02/579570_366684333439001_1464947026_n.jpg
>> Tak w ramach odpowiedzi…
> 
> OK. W takim razie EOT, skoro ty jesteś taki super, a każdy przy tobie to 
> debil. Pa.

Bóbr - wypuść już to powietrze. Bo nie wiesz komu i jaki support ja świadczę
i jak często mam do czynienia z użytkownikami, którym się „samo” wszystko
dzieje - samo klika, samo zmienia ustawienia, samo znika.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.   ]
[                                                          (Douglas Adams) ]

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>