Dnia Tue, 11 Jun 2013 08:53:34 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
>>> No oni wymagają płacenia od 1 klienta. U nich się nie płaci od liczby
>>> klientów a od liczby serwisantów (tak rozumiem). I już 1 serwisant
>>> łączący się do 1 klienta jednocześnie wymaga opłaty 110zł miesięcznie.
>>
>> Nie zauważyłem, byś pisał coś o większej ilości serwisantów…
>
> No nie. Jestem ja jeden. Dlatego mówię o wersji najtańszej za 110zł
> miesięcznie.
Ilu użytkowników końcowych, którym support świadczysz? Więcej niż 10?
>> Korzystać z rozwiązania w celach komercyjnych i nie być w stanie zarobić na
>> miesięczny abonament w wysokości 110 PLN? Zwiń ten interes, bo jeszcze
>> będziesz do niego dokładać. :)
>
> No dlatego, że nie chcę dokładać, to szukam innego narzędzia.
> Proste, nie?
I każde jedno Ci złe. A to trzeba przekierować porty na routerze, a to user
trzech kliknięć nie jest w stanie wykonać i zaproszenia wysłać…
>>> Wiesz, ale to MI zależy, nie im.
>> Zależy Ci na czym? Na świadczeniu tego supportu w dodatku charytatywnie,
>
> Charytatywnie to bym mógł korzystać z TV. Zależy mi po prostu na
> uproszczeniu obsługi pewnych klientów.
Rozwiązanie proste jest - TeamViewer. Płatne miesięczne kolosalną kwotę
110PLN. Świadczysz usługę komercyjnie, a nie dla użytkowników
indywidualnych. Wobec czego, jak klient chce mieć wygodnie, to go to będzie
kosztować. Np. w okolicy 10PLN miesięcznie, jeżeli tylko userów jest więcej
niż 10 osób. Chcesz mi powiedzieć, że klienci nie wydadzą miesięcznie
równowartości 1 piwa w knajpie za wygodny support?
>> czy na wygodnym świadczeniu owego supportu?
>
> O właśnie.
Wygodne narzędzie masz. Koszt 110PLN miesięcznie. Świadczysz support
komercyjnie. Dlaczego nie skorzystasz z _najprostszego_ rozwiązania?
>>> No tak piszecie. Nie bardzo mam jak sprawdzić to teraz, bo siedzę w domu.
>> Tak? A zacytujesz? Bo mnie się tak coś wydaje, że problem będzie w sytuacji,
>> w której router nie obsługuje UPnP.
>
> Ale w routery też nie mam ingerencji. Czasami jest ich kilka po drodze.
Najważniejsze i tak są te bezpośrednio obok komputerów klientów - czy mają
obsługę UPnP, czy nie (jeżeli o Windows XP mówimy).
> Ty najwyraźniej nie rozumiesz całej idei TeamViewer Quick Support.
(ciach…)
Tobie najwyraźniej sporo się wydaje, tylko niekoniecznie celnie…
(ciach…)
>>> No cóż, ty wiesz lepiej jakich ja mam klientów...
>> http://www.satyrikon.pl/wp-content/uploads/2013/02/579570_366684333439001_1464947026_n.jpg
>> Tak w ramach odpowiedzi…
>
> OK. W takim razie EOT, skoro ty jesteś taki super, a każdy przy tobie to
> debil. Pa.
Bóbr - wypuść już to powietrze. Bo nie wiesz komu i jaki support ja świadczę
i jak często mam do czynienia z użytkownikami, którym się „samo” wszystko
dzieje - samo klika, samo zmienia ustawienia, samo znika.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by. ]
[ (Douglas Adams) ]
|