Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Wed, 12 Jun 2013 20:28:45 +0200
Dnia Wed, 12 Jun 2013 17:51:24 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Wszystko fajnie, tylko moim podstawowym problemem jest nasycenie rynku
> przez konkurencję oraz Dotarcie Do Potencjalnego Klienta.
>
> Jak sobie ostatnio na FB napisałem:
>
> Targa mną odwieczne pytanie egzystencjalne, na które chyba nie
> znaleziono odpowiedzi: Jak dotrzeć do potencjalnych klientów?. Wiem, że
> oni są, wiem, że potrzebują mnie. Ale oni kuna nie wiedzą, że ja jestem

Wygooglalem, zes z Silesii, czyli klientow potencjalnie cale rzesze. Ciekawi
mnie czy probowales robic to co czasami spotykalem u mnie na osiedlu. Na
klatkach wyklejone kartki-reklamowki "POGOTOWIA KOMPUTEROWEGO CALODOBOWEGO".
No i do oddarcia karteluszki z numerem telefonu. Reklama taniutka jak
barszcz, wymaga tylko wypadu z plikiem kartek na okreslone osiedle, raz tu,
raz tam. Grupa klientow powinna sie rozrastac proporcjonalnie do
zaangazowania.

--
pozdro
R.e.m.e.K