Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 10 Jun 2013 19:25:13 +0200
Dnia Mon, 10 Jun 2013 18:17:05 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Sztuczne = takie jak ja potrzebuję? No to owszem, stwarzam sztuczne.

Jak na razie, to chciałbyś TeamViewera ale za friko. Inne rozwiązania są
nieteges, bo user musiałby kilka razy kliknąć i wysłać np. mailem
zaproszenie do pomocy zdalnej. Strassszzzzzne.

http://www.infoworld.com/d/mobilize/infoworld-review-free-remote-access-tools-windows-and-mac-018?page=0,0
- może tutaj jeszcze coś wybierzesz, choć to dość stary materiał.

http://tnind.wordpress.com/list-of-remote-desktop-connection-software/ -
aktualności nie jestem w stanie zweryfikować.

http://www.addictivetips.com/internet-tips/chrome-remote-desktop-remotely-control-computers-through-chrome/
- tego też nie testowałem.

[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam… nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym… masz tu banana!  ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]