Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Sat, 29 Jun 2013 19:38:17 +0200
W dniu 29.06.2013 18:54, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Sat, 29 Jun 2013 15:30:41 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
No cały czas kombinuję jak trafić. Niestety beznakładowo/niskonakładowo
jest dość ciężko.
Zdziwiony? :D

Bynajmniej. Tylko wątek gdzieś tam wyszedł od tego, że nie mam komfortu przebierania w klientach jak ulęgałkach, jeśli dobrze pamiętam.

Zdaję sobie sprawę. Z drugiej strony nie mam na te inwestycje. Dlatego
muszę opierać się na marketingu ,,szeptanym'' i co mnie ktoś poleci.
Też to wykorzystuję, bo jest skuteczne. :D

Tylko ma swoje ograniczenia, zwłaszcza w moim przypadku, gdzie krąg jest zamknięty. I co prawda między sobą moi klienci świetnie się znają, o tyle nie bardzo znają już więcej chętnych :D Więc ci co się mieli popolecać, to się popolecali i opornie idzie dalej.

--
Przemysław Adam Śmiejek