Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Tue, 11 Jun 2013 11:17:58 +0200
W dniu 11.06.2013 10:10, Piotr Rezmer pisze:
Pulpit zdalny chrome - aplikacja/plugin do przeglądarki - to wydaje się
ciekawe

Tak, wiem. To najciekawsze z rozwiązań jakie już mi się przewinęły. Niestety wymaga dość skomplikowanych fiziów-miziów na starcie. Trzeba zainstalować Chrome (część osób nie umie, część osób nie chce, bo Chrome ich straszy jako szpieg, do tego trzeba lamera poprowadzić przez instalację przez telefon), potem trzeba założyć konto google ewentualnie zalogować się na jakieś podane przeze mnie. Potem zainstalować dodatek, potem go odpalić. Niestety nie jest to zbytni Quick... A problem w tym, że to MI zależy a nie drugiej stronie, więc to JA się muszę wyginać przez telefon.

A uwierz mi, nieraz już mocno się wyginałem, żeby klient pobrał TeamViewerQS ze specjalnie spreparowanej strony i odpalił. I czasami kończyło się na tym, że i tak się poddawaliśmy. Dlatego, wbrew ironii pana Ryka, potrzebuję czegoś nie bardziej skomplikowanego niż TVQS.

Ostatecznie zamówię abonament na TV albo oleję sprawę, ale rozpocząłem wątek, bo myślałem, że może ktoś coś wdrożył konkretnie dla siebie i po prostu ma ,,knif'' i już. Niestety dyskusja w sporej mierze przerodziła się ,,w jesteś gupi, bo potrzebujesz coś innego niż ja rs czy Ryk potrzebujemy''.

--
Przemysław Adam Śmiejek