Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 27 Sep 2015 13:28:31 +0200

Użytkownik "Zośka" <@> napisał w wiadomości news:56073954$0$8370$65785112@news.neostrada.pl...
Panowie wielkie, wielkie dzięki. Przede wszystkim dziękuję Tobie
i Koledze ACMM-033.
Nie zawiodła mnie także "babska" intuicja, że mało prawdopodobne
było by na tym samym dysku jego część ulegała szybko postępującej
rozsypce, podczas gdy partycja systemowa działała bez zarzutu.
Chociaż pewnie i taki przypadek jest możliwy. Jednak dzisiejszy odczyt
SMARTa jeszcze mnie w tej wierze podtrzymał. :-)

Jeszcze raz wielki dzięki.

Pozdrawiam serdecznie

Fajno, że się udało, teraz chkdsk /f na obu woluminach (koniecznie, a stary dysk na razie zachowaj jak jest!) i dopiero możemy odtrąbić pełne powodzenie. Co do postępu sypania dysku, to skoro on dopiero co szybko szedł, to nigdy nie wiesz, co może być później. Może się zatrzymać i na najbliższe 5 lat być super, ale, może za miesiąc sypnąć się do reszty. Miałem też przypadek, że kilkaset MB BADów nagle ustąpiło i zostało się jakieś 2-3MB, dokładnie nie pamiętam. Dysk padł, bo upadł z laptopem na podłogę. Po wykonaniu chkdsk /f na obu woluminach, może być, że zażąda restartu kompa, zrobić, błędy powinny być już wyczyszczone. Może sie wszakze okazać, że dane, które leżały w uszkodzonych sektorach będą zamazane, ale to tak jest, że albo tyle, albo w ogóle. Jak błędy zostaną wyczyszczone, to wtedy możemy sobie wreszcie pohulać, hulaj dusza bez kontusza, itd, Victoria, inne, załatać (REMAP) uszkodzonych sektorów, jeśli załata wszystkie, to fajnie, odpiąć dysk i za 1-2 tygodnie znów zrobić skan i ze 2-3 razy całość, jak nie wyrzuci błędów, to można domniemywać, że da się go nadal używać, będzie dla tymczasowych kopiowań z kompa do kompa na przykład.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048