Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Mon, 28 Sep 2015 15:25:06 +0200
Wrzuć go na miejsce
starego, uruchom system najpierw tylko z tym nowym dyskiem, jak odpali,
wyłacz system i możesz juz dołączyć stary dysk.
Nie rozumiem. Kompletnie ostatniego zdania nie rozumiem. Przykro mi.
W komputerze cały czas mam oba dyski. Bootuję z nowego i używam nowego.
Victorię i SMART uruchamiałam wyłącznie z nowego dysku podając
odpowiednio o który dysk chodzi, a  w przypadku chkdsk/f podawałam jedną
z partycji odpowiednio na starym lub nowym dysku.
Od momentu gdy po zastosowaniu DMDE mam partycję systemową na nowym
dysku i mogę z niej bootować, nie bootuję ze starego dysku. O taką możliwość
chodziło mi na wszelki wypadek na przyszłość.

Pozdrawiam
Zośka