Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sat, 26 Sep 2015 11:00:08 +0200
Użytkownik "Olek" <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:560653a3$0$580$65785112@news.neostrada.pl...

Przecież wtedy to będzie Twoja wina, bo jej źle napisałeś, którą ikonkę ma
kliknąć.
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? To jest pomówienie. Słyszałeś
o czymś takim?
W każdej sprawie pytam innych o opinie, ale decyzję podejmuję sama
i sama za nią odpowiadam i ponoszę konsekwencje. Na pewno nikogo
tutaj nie oskarżę, że mi źle doradził. Znam zasady grup dyskusyjnych.
Każdy działa na własną odpowiedzialność.

Wracając do sprawy. Przejrzałam jeszcze raz ten wątek od początku
i nie znalazłam informacji czym zrobić obraz dysku. Mam teraz dysk
odpowiedniej wielkości, więc mogłabym to zrobić zanim zastosuję
remapowanie przy pomocy Victorii.
Taki program musiałby móc zrobić obraz również na danych
pofragmentowanych, bo na przykładzie programu PWHE wiem
od wczoraj, że może to stanowić przeszkodę.
Zatem czym zrobić obraz?

Dodam jeszcze, że od poprzedniego badania 5 dni temu wartość
parametru C5 w SMART nie pogorszyła się, było i jest 245.
Parametry 05 i C4 też się nie zmieniły.

Pozdrawiam
Zośka