Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sat, 26 Sep 2015 16:59:34 +0200
Użytkownik "Zośka" <@> napisał w wiadomości
news:56069d06$0$8381$65785112@news.neostrada.pl...

Chyba tak naprawdę nic nie zrobił, ale boję się sama coś dalej próbować.

Gdy zaraz po zakończeniu działania DMDE zajrzałam do Windows Explorera,
to nic tam się nie zmieniło, były 2 partycje C: systemowa i E: ta chora.
Zajrzałam teraz i na liście pokazały się jeszcze 2 partycje, F: i G:
Nic w międzyczasie nie robiłam, czyli te partycje założył DMDE.
Zajrzałam do Zarządzania dyskami i Dysk 1 (czyli ten nowy) ma założone
2 partycje:
F: wielkości partycji C: z informacją Zdrowy, (Aktywna), 100% wolnego
G: wielkości partycji E: z informacją Zdrowy, 100% wolnego
(Przy chorej partycji E: na Dysku 0 Zarządzanie dyskami też podaje 100%
wolnego, natomiast wczoraj program PWHE, pokazał dla niej 0% wolnego,
a całość jako użytą).

Gdy klikam na F: lub G: w Windows Explorerze, pyta czy chcę je sformatować.
Odpowiedziałam Nie.

Pozdrawiam
Zośka