Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sun, 27 Sep 2015 10:51:57 +0200
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid
napisał w wiadomości 9i7f0b54igdr944otejm08pu9jj2upub7q@4ax.com">news:9i7f0b54igdr944otejm08pu9jj2upub7q@4ax.com...

Dziękuję za odpowiedź.

Jednak były nsektory z błędami, niektóre dane mogą być
uszkodzone/nieczytelne, ja bym proponował zapuścić remap Victorią na
starym dysku(przy dobrych układach odzyskana zostanie zawartość
wszystkich błędnych sektorów), zrobić na niej chkdsk /f, na 2-giej
partycji nowego dysku(tej odzyskanej) zrobić chkdsk /f i sprawdzić,
czy pliki są czytelne i mają prawidłową zawartość(będzie to dobrze
widać w zdjęciach).
Znalezione błędne pliki można będzie zastąpić tymi ze starego dysku,
albo bez kombinowania skopiować odzyskaną partycję starego dysku na
nowy.
Dopiero po tej operacji będzie pełny sukces.

Ten stary dysk nie będzie się nadawał do przechowywania ważnych
danych, najprawdopodobniej po kilku miesiącach znowu dostanie błędów
C5 i trzeba będzie go reanimować.
Można go pomęczyć zerowaniami w Victorii czy zrobić secure erase, ale
to moim zdaniem niewiele da.

W tej chwili jestem w euforii. :-) Przez parę dni nie będę nic robiła
ze starym dyskiem, zobaczę czy czegoś będzie mi brakowało, chociaż
przy tylu danych mogę tego szybko nie zauważyć. Te, na których mi
najbardziej zależało są i są OK. :-)
Ponadto przez tę awarię zaniedbałam parę innych "życiowych" spraw,
które muszę teraz nadgonić.
Potem zrobię tak, jak radzisz.
Stary dysk będę traktowała jako miejsce na archiwum i co jakiś czas
będę sprawdzała SMARTem w jakim jest stanie. Na szczęście SMART
nie zajmuje dużo czasu. Jego ikonkę mam na pulpicie. :-)

Pozdrawiam
Zośka