Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sun, 27 Sep 2015 02:33:45 +0200
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid
napisał w wiadomości olhd0b1lnnt79etsnnlbs3qdmp95nftoav@4ax.com">news:olhd0b1lnnt79etsnnlbs3qdmp95nftoav@4ax.com...

SUKCES!!!     SUKCES!!!      SUKCES!!!

Ale po kolei.
Dzięki za opis. W sumie to tak właśnie robiłam z tą różnicą,
że wtedy nie wpisałam górnej granicy LBA czyli nie wybrałam max.
Założyłam, że sam zrobi do końca i w tym błędzie upewnił mnie
jeszcze jego zapis ze stronami do maksymalnego LBA.
Ale oczywiście to był mój błąd.

Teraz poszło i zakończyło się okienkiem następującej treści:

Ostatnie przechodzą.
Skutecznie przeczytane:  1953524816 (1TB)
Błędy odczytu:     352 (180kB)
Pominięto:    0(0)
Błędy zapisu:   0(0)

Ogółem
Skutecznie przeczytane:   1953524816  (1TB)
Błędy odczytu:      352 (180kB)
Pozostałe:        0(0)

Rozmiar źródła:     1953525168   (1TB)

Co do tych błędów odczytu, to przy przetwarzaniu 34% pojawił się
pierwszy komunikat o błędzie Windows Error 23, błąd danych (CRC).
Miałam do wyboru: Przerwij, Ponów, Ignoruj, Ignoruj wszystkie,
Zresetuj, Parametry.
Po wybraniu Ponów zostały wykonane kolejne 2 próby w tym samym
miejscu i znowu wybór. Wybrałam Ignoruj. Po wystąpieniu w bardzo
krótkim czasie takiego błędu w 3-cim miejscu, wybrałam Ignoruj
wszystkie.
Całe przetwarzanie trwało ok. 6 godzin, ale mój komputer jest wolny.
W końcu ma swoje lata i z nowymi trudno mu konkurować.

Z wielką radością zobaczyłam po skończeniu DMDE, że w Windows
Explorerze mam partycje F: i  G:, gdzie F: to odpowiednik mojej
partycji systemowej, natomiast G: to ta odzyskana E: i wygląda na to,
że kompletna. !!!
Oczywiście natychmiast wyłączyłam komputer i odłączyłam stary dysk.
Nowy wystartował tak, jakby nie było żadnej awarii. Piszę właśnie
z tego dysku.

Panowie wielkie, wielkie dzięki. Przede wszystkim dziękuję Tobie
i Koledze ACMM-033.
Nie zawiodła mnie także "babska" intuicja, że mało prawdopodobne
było by na tym samym dysku jego część ulegała szybko postępującej
rozsypce, podczas gdy partycja systemowa działała bez zarzutu.
Chociaż pewnie i taki przypadek jest możliwy. Jednak dzisiejszy odczyt
SMARTa jeszcze mnie w tej wierze podtrzymał. :-)

Jeszcze raz wielki dzięki.

Pozdrawiam serdecznie
Zośka