Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 26 Sep 2015 18:51:19 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 26 Sep 2015 16:59:34 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5606b2c3$0$570$65785112@news.neostrada.pl>
od Zośka <@>  :
> [...]
>Nic w międzyczasie nie robiłam, czyli te partycje założył DMDE.
>Zajrzałam do Zarządzania dyskami i Dysk 1 (czyli ten nowy) ma założone
>2 partycje:
>F: wielkości partycji C: z informacją Zdrowy, (Aktywna), 100% wolnego
>G: wielkości partycji E: z informacją Zdrowy, 100% wolnego
>(Przy chorej partycji E: na Dysku 0 Zarządzanie dyskami też podaje 100%
>wolnego, natomiast wczoraj program PWHE, pokazał dla niej 0% wolnego,
>a całość jako użytą).
>
>Gdy klikam na F: lub G: w Windows Explorerze, pyta czy chcę je sformatować.

W poprzednim poście piszesz:

"Sektory 0 - 0 na dysku ...  Samsung
do miejsca przeznaczenia (zostanie on zastąpiony)?
Sektory 0 - 0 na dysku ... WD"

Czyli wygląda na to, że spopiował jeden sektor, ile czasu trwało
kopiowanie?

No to opiszę od początku, pobieram dmde-free-2.10.2.564-win32-gui.zip,
rozpakowuję, uruchamiam.

W DMDE wybierasz "kopiuj sektory" i źródłowy "dysk", musi być w
tabelce zaznaczone "urządzenie fizyczne", z listy po prawej wybierasz
odpowiedni dysk(menu parametry nie ruszamy), dajesz OK, w tym momencie
w oknie pojawią się zakresy LBA do skopiowania(przykładowo):

Źródłowy:
Physical drive X(typ, nazwa)
sektor początkowy       0
sektor końcowy          1953525167
liczba sektorów         1953525168

Robisz to samo dla dysku docelowego, w tabelce opjawi się:

Docelowy:
Physical drive X(typ, nazwa)
sektor początkowy       0

Teraz można dać OK i rozpocząć kopiowanie(zweryfikować poprawność
ustawień źródłowy/docelowy po nazwach dysków).
Wg tych ustawień, powinien skopiować sektory od 0 do 1953525167 z
dysku źródłowego na docelowy począwszy od sektora 0 dysku docelowego.

Dla dysku 1TB z błędami odczytu powinno to trwać kilka godzin.