Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Sat, 26 Sep 2015 15:26:49 +0200
Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid>
napisał w wiadomości ttuc0bpocdtahc4qh7f0eoolpu3fotpg43@4ax.com">news:ttuc0bpocdtahc4qh7f0eoolpu3fotpg43@4ax.com...

Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź.

DMDE http://dmde.com/download.html
Ściągnęłam DMDE Free Edition 2.10.2 dla Windows

Niestety nie mam czasu na pisanie lub szukanie tutoriali, musisz to
zrobić sama.
OK. Nie ma sprawy. Nie chciałam Ci zabierać czasu.

Co do dmde, to na stronie programu jest help w naszym języku(szukaj
opcji "kopiuj sektory", za pomocą tej opcji skopiujesz posektorowo
cały dysk na inny).
Znalazłam help w postaci pliku .pdf. Przy okazji mała uwaga, wszelkie
opisy mogą być po angielsku.

Uruchomiłam, wybrałam "Urządzenia fizyczne", a następnie z menu
wybrałam Kopiuj sektory.
Poprosił o potwierdzenie urządzenia źródłowego i docelowego,
potem jeszcze potwierdziłam, że ma
Napisać źródło
Sektory 0 - 0 na dysku ...  Samsung
do miejsca przeznaczenia (zostanie on zastąpiony)?
Sektory 0 - 0 na dysku ... WD

W wyniku działania pokazało się bardzo dużo wpisów, po jednej stronie
na każdy blok, a ostatni to
LBA: 1935325167   blok 1 953 525 167
[koniec wpisów]

Czyli przeleciał przez wszystkie bloki na dysku.

Następnie wybrałam Edycja -> Eksportuj do pliku tekstowego
spodziewając się, że znajdą się w nim te wszystkie wpisy.
Jednak w wyniku eksportu powstał malutki plik .txt o następującej
zawartości:

LBA:1953525167         blok: 1 953 525 167
Disk identifier (Windows):
00000000h
Boot  System ID   :   First    :    Last    : Relative : Number of:
Flag              :Cyl Head Sec:Cyl Head Sec:  Sector  :  Sectors :
00h 00h           :   0   0  0 :   0   0  0 :         0:         0:
0
00h 00h           :   0   0  0 :   0   0  0 :         0:         0:
0
00h 00h           :   0   0  0 :   0   0  0 :         0:         0:
0
00h 00h           :   0   0  0 :   0   0  0 :         0:         0:
0
MBR signature (0xAA55):
0000h

Dziwnie to wygląda, więc zrobiłam zrzut jednaj wybranej losowo strony.
Jeśli to potrzebne, mogę ją przepisać w następnym poście.

Potem nacisnęłam krzyżyk w górnym prawym rogu i potwierdziłam,
że chcę zakończyć pracę z obecnym urządzeniem

To wszystko.

Mam wątpliwości czy to dobrze, że to wszystko dzieje się w środowisku
Windows aktualnie używanym.
Ponadto zdziwiło mnie, że cała operacja zajęła tylko parę sekund.
Chyba tak naprawdę nic nie zrobił, ale boję się sama coś dalej próbować.

Pozdrawiam
Zośka