Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 26 Sep 2015 13:20:32 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 26 Sep 2015 11:00:08 +0200
 doszła do mnie wiadomość <56065e86$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
 od Zośka <@>  :
> [...]
>i sama za nią odpowiadam i ponoszę konsekwencje. Na pewno nikogo
>tutaj nie oskarżę, że mi źle doradził. Znam zasady grup dyskusyjnych.
>Każdy działa na własną odpowiedzialność.
>
>Wracając do sprawy. Przejrzałam jeszcze raz ten wątek od początku
>i nie znalazłam informacji czym zrobić obraz dysku. Mam teraz dysk
>odpowiedniej wielkości, więc mogłabym to zrobić zanim zastosuję
>remapowanie przy pomocy Victorii.
>Taki program musiałby móc zrobić obraz również na danych
>pofragmentowanych, bo na przykładzie programu PWHE wiem
>od wczoraj, że może to stanowić przeszkodę.

Ja bym użył DMDE lub Hdd raw copy tool:
DMDE http://dmde.com/download.html
HRCT http://hddguru.com/software/HDD-Raw-Copy-Tool/
Oba zrobią to samo, HRCT jest łatwiejszy w obsłudze.
Niestety nie mam czasu na pisanie lub szukanie tutoriali, musisz to
zrobić sama.
Co do dmde, to na stronie programu jest help w naszym języku(szukaj
opcji "kopiuj sektory", za pomocą tej opcji skopiujesz posektorowo
cały dysk na inny).
Mała uwaga, zanim zaczniesz kopiować, to kilka razy upewnij się, że
kopiujesz dysk z naszymi danymi na nowy, pusty dysk, a nie odwrotnie).

--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.