Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 22 Sep 2015 14:38:59 +0200
On Mon, 21 Sep 2015 22:51:29 +0200, Zośka wrote:

> Nie zgadzam się z tym, że mi na tych danych nie zależy i że
> niepotrzebnie zawracam ..., jak to ktoś tu ujął. Zależy mi,
> ale każde dane mają swoją cenę, zależną m. in. od zasobów
> zainteresowanego, a teraz nie planowałam takiego wydatku.
> Nie ma chyba na świecie danych absolutnie bezcennych
> i proszę mi nie wmawiać, że Wy jesteście gotowi zapłacić
> dla ratowania jakichś danych każdą cenę.
> Ponadto, wszystko jest prostsze gdy się ma pod ręką kilka
> komputerów, na których można robić różne próby, tudzież
> kilka dysków, do wyboru, do koloru.
> [...]

Tylko, że ta dziedzina o której tu się spór tyczy nazywa się: myślenie i
wyobraźnia. Zatem... każdy w niej ma równe prawa, choć nie zawsze równe
możliwości. Co do danych i ich wartości... istnieje coś takiego jak wartość
sentymentalna, wartość historyczna, wartość artystyczna itd. Te wartości są
niemierzalne finansowo i są w pewnym zakresie i sensie bezcenne.
Widocznie Twój przypadek pod to nie podchodzi i rzeczywiście nie miałaś tam
nic wartościowego w szerszym znaczeniu, bo pliki będące kopią innych plików
dostępnych w przyrodzie są faktycznie bezwartościowe.

--
howgh
szemrany