Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Fri, 25 Sep 2015 16:53:11 +0200
Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał
w wiadomości news:mtp8lv$gp8$1@node1.news.atman.pl...
(21.09.2015  17:45)

...szybka kopia posektorowa
Sprawdzonym przeze mnie programem jest Partition Wizard Home
Edition

Zrobiłam tak:
- kupiłam zasilacz (z "białej" listy) i zainstalowałam
- kupiłam dysk, ten o którym wspomniałam wcześniej, czyli WD10EZEX
 SATA III 64MB i zainstalowałam
- BIOS widzi oba dyski, po ściągnięciu Windows ze starego dysku weszłam
 w Zarządzanie dyskami, zgłosił się Kreator inicjowania, pozwoliłam
 zainicjować, nie pozwoliłam konwertować; nie sformatowałam dysku
- przygotowałam płytkę z najnowszą wersją Hiren's Boot CD, czyli 15.2
- zrobiłam reboot systemu z tej płytki
- w programie PWHE wskazałam dysk do skopiowania (Disk1), a następnie
 dysk docelowy (Disk2); w opcjach kopiowania zaznaczyłam "Copy partition
 without resize"
- pokazał rozpiskę na partycje dla Disk1 i Disk2, do Disk2 dopisał partycję
 Unallocated, Logical, wielkości 10.34 MB
- nacisnęłam ikonę Copy w menu i potwierdziłam, że chcę kontynuować
 wiedząc, że wszystkie dane zostaną usunięte
- następnie znowu pojawiła się lista opcji kopiowania (to samo okienko
 co poprzednio) - tym razem zaznaczyłam "Fit partitions to entire disk",
 ale poza tym, że w tym przypadku na liście partycji Disk2 nie ma
 dodatkowej partycji wielkości 10.34 MB,  to niczego to nie zmieniło.
- wygląda na to, że nic się nie dzieje, naciśnięcie Copy powoduje jedynie
 ponowne ostrzeżenie o usunięciu wszystkich danych, a następnie ponownie
 pokazuje się lista opcji kopiowania. I tak w kółko.
 Dioda HDD na przednim panelu komputera nie miga.
 Jednakże przy zamykaniu programu PWHE pojawił się komunikat:
 Quit the program?
 You are about to quit the program and cancel all pending operations.
 The changes you have made will be lost.
 Yes/No
 Czyli jakby się jednak coś działo?

Nie wiem czy jednak wpierw nie powinnam sformatować nowego dysku,
a dopiero potem przejść do bootowania z płytki.
Ponadto nie wiem jaka opcja kopiowania jest właściwa.
Nie wiem co zrobić żeby rozpoczął się proces kopiowania, jeżeli się nie
rozpoczął. ;-)
Jeśli masz chwilę to napisz proszę co zrobiłam źle albo czego nie zrobiłam.

Pozdrawiam
Zośka