Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 24 Sep 2015 01:58:35 +0200
Dnia Wed, 23 Sep 2015 05:59:44 +0200, Zośka napisał(a):

> Wg strony:
> http://www.vobis.pl/zasilacz-tracer-highlander-400w-trazas29024-2-137598.html
> Głębokość 26,5 cm.

To teraz popatrz na zdjęcia i powiedz mi, jak coś mające 17,5 cm na
szerokość i praktycznie kwadratowy kształt (przy czym ścianka idąca wzdłuż
obudowy jest krótsza od szerokości) ma 26,5 cm głębokości…

Chieftec CFT-1200G-DF o mocy 1200W ma 22 cm na długość (plus jakieś minimum
4 cm obowiązkowego luzu na kable trzeba doliczyć), a to w porównaniu do tego
Tracerka potwór jest.

> U mnie od tylnej ściany komputera do końca napędów DVD jest odległość 24 cm.

Ja twierdzę, że ten Tracer spokojnie by do tej obudowy wszedł. Nie wiem, ile
tych napędów optycznych masz, ale przełożenie DVD do najniższego koszyka
montażowego też w montażu zasilacza problemu nie zrobi.

> Gdy się pracuje w branży IT to trudno zrozumieć, że komuś innemu może
> brakować pieniędzy nawet tak "śmiesznie" małych jak 200 zł na dysk.

Buty / wędlinę / czy dowolny inny towar też kupujesz najtańszy możliwe, czy
zwracasz trochę uwagi na jakość?

Przyszłaś po poradę. Dostałaś poradę. Ignorujesz ją z góry do dołu i jak
tylko można, choć radzą Ci osoby ze znacznie większą wiedzą w temacie, niż
Twoja. Niemniej jednak za każdym razem musisz się przyczepić. Wiesz co się
bardzo często dzieje z komputerem, w którym gówniany zasilacz idzie do
krainy wiecznych kondensatorów? Jeżeli nie wiesz, to obyś się na swojej
skórze nie przekonała. Wtedy dopiero pogadamy jak korzystnie wyszłaś na
swoich oszczędnościach.

[ Jeśli uważasz, że wszyscy są  przeciwko tobie, to jest to zdrowy         ]
[ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie.          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]