Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Fri, 25 Sep 2015 22:55:06 +0200
Użytkownik "Zośka" <@> napisał w wiadomości
news:56055fc6$0$581$65785112@news.neostrada.pl...

- zrobiłam reboot systemu z tej płytki
- w programie PWHE wskazałam dysk do skopiowania (Disk1), a następnie
 dysk docelowy (Disk2); w opcjach kopiowania zaznaczyłam  2."Copy
partition
 without resize"
- pokazał rozpiskę na partycje dla Disk1 i Disk2, do Disk2 dopisał
partycję
 Unallocated, Logical, wielkości 10.34 MB
- nacisnęłam ikonę Copy w menu i potwierdziłam, że chcę kontynuować
 wiedząc, że wszystkie dane zostaną usunięte
- następnie znowu pojawiła się lista opcji kopiowania (to samo okienko
 co poprzednio) - tym razem zaznaczyłam  1."Fit partitions to entire
disk",
 ale poza tym, że w tym przypadku na liście partycji Disk2 nie ma
 dodatkowej partycji wielkości 10.34 MB,  to niczego to nie zmieniło.

Powtórzyłam to, co opisałam powyżej, a następnie wybrałam ikonę Apply.
Zarówno przy wcześniejszym wybraniu opcji 1 jak i opcji 2 natychmiast
pojawia się błąd 39 z opisem:
Mini Tool Partition Wizard detect large amount of fragmentation in your
file system.
Resize or move partition can not continue because of the fragmentation.
Please run Windows Disk Defragmenter before resize or move your partition.

W przypadku partycji C: mogłabym to zrobić i zakładając, że rzeczywiście
ta partycja jest zdrowa (wszystko na to wskazuje) powinno to się udać.
Jednakże pliki na partycji D: są z pewnością też zdefragmentowane,
a na tej partycji nie będę mogła zrobić defragmentacji.
O partycję D: głównie mi chodzi. Zrobiłam kopie ważnych plików z partycji C:
zaraz gdy tylko pojawił się problem.

Chyba pozostanie metoda remapowania przy pomocy programu Victoria,
którą opisał Kol. Olaf, ale o ile Ciebie ACMM-033 dobrze zrozumiałam,
kopia posektorowa byłaby w moim przypadku bardziej wskazana.

Pozdrawiam
Zośka