Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 23 Sep 2015 02:23:56 +0200
Dnia Tue, 22 Sep 2015 14:37:16 +0200, Zośka napisał(a):

> Co myślicie o dysku:
> HDD WD CAVIAR 1TB WD10EZEX SATA III 64MB CACHE ?
> Wiem, że może być trudno coś doradzić, mnie by bardziej zależało
> żebyście na podstawie własnych doświadczeń napisali czego
> zdecydowanie kupować nie należy.

Ja akurat preferuję Western Digitale serii Blue lub Black, ewentualnie
Hitachi czy HGST.

> Ale jeśli wiecie o jakimś dysk, że jest bardzo dobry, to napiszcie. :-)

Padają wszystkie. Niektóre częściej, niektóre rzadziej. A ludzie dzielą się
na tych, którzy już robią kopie zapasowe i na tych, którzy zaraz zaczną.

> Pozostaje jeszcze sprawa wielkości. Oczywiście, że miejsca nigdy nie
> jest za dużo, ale jest to sprawa ceny.
> Tym bardziej, że ciągle myślę jednak o wymianie zasilacza, skoro ten
> nowy dysk ma pożyć w dobrych warunkach.
> Mój obecny zasilacz to: ATX Feel ESP-300ATXSP4 300W i chyba
> mam go od 12 lat, już nie pamiętam.

Aż dziwne

> Znalazam taki: Zasilacz TRACER Highlander 400W, ale nie wmieści
> się do mojej obudowy Fine II. :-(  Będę szukać dalej.

Tracer notorycznie ląduje na czarnych listach zasilaczy, których lepiej do
komputera nie wkładać. Co do tego, że się nie mieści - raczysz żartować.
Obudowa Modecom Fine II to zwykła buda zgodna ze standardem ATX. Tracer
Highlander to zasilacz zgodny z ATX. Jak on się ma niby nie zmieścić?

Możesz wrzucić jakiś krótką informację, jaką tam masz konfigurację sprzętu?
W sensie: procesor, płyta główna, ram, karta graficzna, ilość urządzeń
dodatkowych (dyski, napędy optyczne, czytniki kart itp.).

> Co jeszcze, oprócz zasilacza, może w komputerze mieć zły wpływ na dysk,
> szczególnie w starym komputerze?

Głównie zasilacz. No i dysk sam z siebie.

> Oczywiście gdy tylko kupię nowy dysk, zaraz zrobię tę kopię posektorową
> wg wskazówek Kol. ACMM-033. Rozumiem, że w moim przypadku będzie
> to bezpieczniejsze niż remapowanie przy pomocy Victorii.

Ty się i tak zachowujesz w sposób, który mocno sugeruje, że Ci na tych
danych nie zależy.

[ Na słońcu jest rzeczywiście mniej cienia… wiesz?                         ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]