Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Tue, 22 Sep 2015 14:37:16 +0200

Użytkownik "Zośka" <@> napisał w wiadomości news:56006dc0$0$8374$65785112@news.neostrada.pl...

No ale teraz rzecz najważniejsza. Kupno dysku.
Co kupić, żeby nie przepłacić? Chciałabym znaleźć złoty środek między
jakością i ceną. Jakieś sugestie? Chodzi mi o dysk nowy z gwarancją.

Co myślicie o dysku:
HDD WD CAVIAR 1TB WD10EZEX SATA III 64MB CACHE ?
Wiem, że może być trudno coś doradzić, mnie by bardziej zależało
żebyście na podstawie własnych doświadczeń napisali czego
zdecydowanie kupować nie należy.
Ale jeśli wiecie o jakimś dysk, że jest bardzo dobry, to napiszcie. :-)
Pozostaje jeszcze sprawa wielkości. Oczywiście, że miejsca nigdy nie
jest za dużo, ale jest to sprawa ceny.
Tym bardziej, że ciągle myślę jednak o wymianie zasilacza, skoro ten
nowy dysk ma pożyć w dobrych warunkach.
Mój obecny zasilacz to: ATX Feel ESP-300ATXSP4 300W i chyba
mam go od 12 lat, już nie pamiętam.
Znalazam taki: Zasilacz TRACER Highlander 400W, ale nie wmieści
się do mojej obudowy Fine II. :-(  Będę szukać dalej.

Co jeszcze, oprócz zasilacza, może w komputerze mieć zły wpływ na dysk,
szczególnie w starym komputerze?

Oczywiście gdy tylko kupię nowy dysk, zaraz zrobię tę kopię posektorową
wg wskazówek Kol. ACMM-033. Rozumiem, że w moim przypadku będzie
to bezpieczniejsze niż remapowanie przy pomocy Victorii.

Pozdrawiam
Zośka