Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 15 Apr 2018 21:47:20 +0200

Użytkownik "HF5BS" <hf5bs@t.pl> napisał w wiadomości news:pb08ht$dhv$1@node2.news.atman.pl...
Natomiast jak wykorzystasz dobrej jakości zapis podczas odtwarzania, to Twoja sprawa. Nie ma przecież problemu abyś kupił sobie odtwarzacz z funkcją podobną do trybu nocnego w kinach domowych. Spłaszczy Ci on dynamikę więc będziesz mógł słuchać gdzie bądź. Jednakże dawanie

I to jest rozwiązanie. I tu się domagam, by kompresję zrobić porzadnie, w porządną analizą, etc, a nie cięcie szczytów i declipping.

materiału zdeformowanego na wejściu to zbrodnia.

...Dolby A/B/C...? CNRS? (dopisałem przy cytowaniu)

Żeby nie było, to nie złośliwość, problem jest często we wzajemnym niezrozumieniu. Stąd moje "nie będę wyprowadzał z błędu", nie dlatego, że zapieram się, że nie wierzę rozmówcy, a chcę tylko zapobiec pogłębianiu nieporozumienia.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...