Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Mon, 10 Jun 2013 09:05:01 +0200
W dniu 09.06.2013 22:20, artiun pisze:
Bez ingerencji w kompa klienta nie da się zastąpić działań od strony
samego klienta (użycia tego co ma). - przecinki wstaw sobie sam.

No pacz pan, teamviewer quickSupport potrafi. Tylko cena 110zł miesięcznie w
najtańszym wariancie jest dla mnie za wysoka, bo używam tego sporadycznie i
na 110zł miesięcznie to nie zarobi.

Nie używałem TeamViewer'a, jeśli potrafi bez ingerencji po stronie klienta, to zapewne w tym wypadku jest nakładką na funkcję systemową. Jeśli ktoś potwierdzi, że jest inaczej to z ogromną ciekawością sprawdzę.

Co się stanie jeśli na kliencie wyłączę usługi odpowiedzialne/udostępniające dostęp zdalny, czy TeamViewer nadal będzie w stanie dostać się do kompa klienta?

--
Artur
0 weeks 0 days 11 hours 10 minutes 26 seconds and 925 milliseconds.