W dniu 2013-06-10 07:15, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 09.06.2013 22:20, artiun pisze:
W dniu 2013-06-09 16:03, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
Bez ingerencji w kompa klienta nie da się zastąpić działań od strony
samego klienta (użycia tego co ma). - przecinki wstaw sobie sam.
No pacz pan, teamviewer quickSupport potrafi. Tylko cena 110zł miesięcznie w
najtańszym wariancie jest dla mnie za wysoka, bo używam tego sporadycznie i
na 110zł miesięcznie to nie zarobi.
Nie używałem TeamViewer'a, jeśli potrafi bez ingerencji po stronie klienta,
to zapewne w tym wypadku jest nakładką na funkcję systemową. Jeśli ktoś
potwierdzi, że jest inaczej to z ogromną ciekawością sprawdzę.
Co się stanie jeśli na kliencie wyłączę usługi odpowiedzialne/udostępniające
dostęp zdalny, czy TeamViewer nadal będzie w stanie dostać się do kompa klienta?
--
Artur
0 weeks 0 days 11 hours 10 minutes 26 seconds and 925 milliseconds.
"pl.comp.os.ms-windows.winnt"
|