obcinanie lacz !!!

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Thu 12 Sep 2002 - 13:16:11 MET DST

Pisze do Was wszystkich poniewaz od dluzszego czasu zauwazylem, ze
sprzedawane dla mnie przez TP S.A. uslugi sa najprawdopodobniej obcinane.
Mowie tutaj o usludze Frame Relay. Posiadam kupione od TP S.A. dwa lacza po
2 Mb/s kazde. Oczywiscie nie ma CIR'a wiec nie ma gwarancji. Tak tez
tlumaczy sie TP S.A. Jednym slowem sprzedaje cos za kilka tysiecy
miesiecznie co nie jest warte wg. gwarancji NIC !!!. Ale wracajac do sprawy.
Oba te lacza na wejsciu nie osiagaja predkosci wiekszej niz 210 kb/s co daje
predkosc lacza 1,8 Mb/s. Dodam ze oba te lacza sa zlokalizowane w dwoch
miejscach i podlaczone sa tez do ruznych koncentratorow TP S.A. ale bedacych
w Katowicach. Na dowod tego mam logi z interfajsow routerow gdzie jasno
widac czarne na bialym ze to nie jest 2 Mb/s. Rozumiem ze moge nie miec non
stoop ale od 2 miesiecy mam kreche na tym poziomie i ani rusz nie wychyli
sie ani na chwilke wyzej.

Poniewaz czuje sie oszukiwany przez TP S.A. i chce chce zlozyc odpowiednie
wnioski do URTiP oraz do Ochrony Konsumenta w sprawie sprzedazy przez TP
S.A. czegos czego nie ma czyli tak naprawde TP S.A. sprzedaje nic i na
dodatek najprawdopodobniej cos kreci i obcina transmisje na mniej niz 2
Mb/s.

Prosze Szanownych grupowiczow ktorzy tez zauwazyli takie objawiy o
zglaszanie sie tutaj na grupie. Placimy za lacza po kilka tysiecy
miesiecznie i niechcialibysmy byc w jawny sposob oszukiwani.

Prosze rowniez o opinie na temat mojej wypowiedzi bo byc moze ja czegos nie
rozumiem albo 2 Mb/s dla TP S.A.to 210 kb/s z tego co mi daje.

Jestem tym zirytowany i dochodze do wniosku ze w koncu ktos sie musi zajac
tym co wyprawia TP S.A. Robia sobie co chca i nikt ich nie jest w stanie
utemperowac. A jak juz sie zdazy kara od URT to sie zapewne smieja z tej
wysokosci kary i dalej robia co chca. W kazdym razie ja czuje sie oszukiwany
i tego tak nie zostawie. Jezeli jest nas wiecej w takiej sytuacji to
wspolnie mozemy zdzialac znacznie wiecej niz w pojedynke i dlatego szukam
osob ktore zauwazyly u siebie takie objawy i moga to zapisac w logach aby
mic dowody.

J.D.