Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 13:12:31 MET DST

> Rozumiem, że przyszło do Ciebie czterech smutnych panów z TPSA
> i dostałeś propozycję nie do odrzucenia: "Pan _tu_ podpisze bo jak nie
> to nie będzie sieci...", tak ?

Mam wrazenie ze jestes czlowiekiem ktory wyzysk i oszustwo stawia nad
uczciwosc. Z odpornoscia na wiedze tez masz klopot bo jak doskonale wszyscy
tutaj zdajemy sobie sprawe ze w TP S.A. nie da sie negocjowac umow. Mozesz
tylko sie zgodzic na nia albo nie zgodzic. Nie majac alternatywy uzyskania
innego lacza nie masz wyjscia. Proste prawda ? No moze nie dla wszystkich.

> Trzeba było negocjować z w/w smutnymi panami "ja chcę tylko 64kbit, nie!
> tylko 64kbit! a tu jest dwa!... 2 Mbit!..." ale smutni panowie wyjęli
> z walizek przekonujące argumenty w postaci AK-47 i nie miałeś wyjścia
> :=>.

Dokladnie tak jak wyzej napisalem. Nie ma mozliwosci negocjacji umowy z TP
S.A. i mam nadzieje ze to do Ciebie dotrze

> Świetnie, jednego odpornego na wiedzę mniej...

Ja bym sie mocno zastanowil nad tym kto jest odporny na wiedze. A moze
jestes jednyn z tych co przycinaja lacza. Ale ci ludzie sa na tyle
wyksztalceni ze rozumieja co znaczy brak mozliwosci negocjowania umowy z TP
S.A

> Cały czas zastanawiem się czy to Ty sobie robisz jaja, czy nie potrafisz
> się rozeznać na subtelnościach między Eth/FR/TCP/IP...

Ta wypowidz nie jest wcale wartosciowa poniewaz zadnych konkretow mi nie
podales stwierdzajacych jednoznacznie ze sie myle. Dla mnie matematyka jest
jedna.
1 kB = 8 kb
2048 kb = 256 kB
nie trzeba byc geniuszem zeby to wyliczyc.
Wiec jezeli max powinno isc 256 kB/s to chociaz przez chwile powinno isc.
Mnie chodzilo o to zeby poszlo 240 kB/s a nie 256 chociaz kupujac usluge nie
interesuje mnie jakos drutow itp. To jest w gestii TP S.A. zeby druty byly
dobre i wyjasnienia ze druty zle albo cos innego mnie nie interesuja.

> Każdy dba o swoje interesy we własnym zakresie, jak Ci się Polpak-T nie
> podoba to zmień providera...

Ty jednak jestes odporny na wiedze. Kilkakrotnie juz napisalem ze nie ma
innej mozliwosci. A dlaczego to wszyscy wiemy bo TP S.A. nie chce
konkurecji. Nie ma drutow wiec zadna firma nie bedzie swiadczyc uslug ze
wzgledu na brak warunkow.

> Taaaa... 249 kB/s ... a świstak siedzi i zawija je w te sreberka.

Nikt ci nie kaze wierzyc. Czy ktos cie zmusza ?

> Aha!, i już wcale się nie dziwię, że masz stale w 100% wysycone łącze,
> ten hub DirectConnect'a to pewnie przypadek, prawda ?

Sluchaj. Jakie ja uslugi uruchamiam to chyba moja sprawa. Pozatym jak kupuje
lacze 2 mb to chyba po to zeby je wykozystac w pelni a nie polowie. Czy jak
kupujesz lodowke to ja zapelniasz do polowy ? Nie wspomne o tym ze nie pytam
czym zapelniasz. Jedni stawiaja serwer www innic DC. Co to za roznica ? Ja
chce taki i taki mam. Co dalej nie zmnienia postaci rzeczy ze jak kupuje
lacze 2 mb to moge je wykorzystac na max. i dodatkowo ze TP S.A. ma takie
umowy ze mozesz nie miec neta wcale i tak w sadzie z nimi nie wygrasz.
Obciac tez cie moga i zapewne to robia bo w umowie masz napisane ze do 2048
a nie ze to jest 2048