Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Marcin Scieslicki (marcin_at_pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:36:41 MET DST

Użytkownik "Commercial Networks - Daniel Piekacz" <pieq_at_cn.com.pl> napisał w
wiadomości news:20020919110139.U31336-100000_at_cn.com.pl...

Widzialem

> [...]
> bo okolo 7,13%. Input rate na tym laczu od juz dluzszego czasu nie
> podskoczyl do 1790000 bits/sec.
>
> Kolejny przyklad inne lacze w tym samym miescie inny wezel POLPAK-T
> input pkts 525101135 output pkts 554889315 in bytes 422643597
> out bytes 423876741 dropped pkts 2 in FECN pkts 30227058
> in BECN pkts 6 out FECN pkts 0 out BECN pkts 0
> in DE pkts 525101135 out DE pkts 0
> out bcast pkts 0 out bcast bytes 0
> pvc create time 4w3d, last time pvc status changed 4w3d
> Tu wychodzi troche mniej ok 5,76%
>
> Jezeli sie myle to moze ktos mnie poprawi.

Ok, mój błąd źle zerknałem na wyniki ale to i tak nie zmienia sytuacji, że
tylko do 6% ruchu masz odrzucane ze zwględu na przeciążenie (rzecz jasna to
jest tylko statystycznie). Wartości chwilowe są inne a je możesz zobaczyć
sciągając dane odnośnie warstwy FR do mrtg i porównując z danymi odnośnie
ruchu IP.

Marcin

ps. Sprawdź sobie przy okazji liczniki błędów na warstwie fizycznej może się
okazać, iż z powodu złej miedzi masz za dużo błędów na routerze co też
spowoduje obniżenie sprawności łącza.