Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 08:13:25 MET DST

Sory ale czytajcie cale posty. Ja wiem co oznacza CIR i nie o tym pisalem.
Pisalem o tym ze ewidentnie jestem przyciety na 1,8 Mb/s a place za lacze 2
Mb/s.
CIR to jedna rzecz a lacze za ktore place to druga.
przez 2 miesiace na dwoch roznych laczach chce chociaz przez chwilke
zobaczyc predkosc za jaka place. czyli 256 kB/s no moze 250 nie bede az tak
drobiazgowy. Ale od wspomnianych 2 miesiecy nie widze wiecej niz 1,8 Mb/s i
jest to idealna linia co ewidentnie wskazuje na przyciecie lacza.
Ale widze ze w tym kraju nie mozna walczyc z Monopolistami bo kazdy zamiast
sie odzywac woli przytakiwac. Tak bylo od wiekow i tak jest.
Jednym slowem jako spoleczenstwo i klienci skazani sami przez siebie
jestesmy na robiebie nas w balona bo sami tego chcemy.

Powodzenia.