Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAM.konta.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 11:40:46 MET DST

Witam,

> Jestes kolejna osoba ktora zgadza sie na takie sprzedawanie uslug przez TP
> S.A. czyli plac za nic.

Coz, mam podobnie jak Ty 2x2Mbit Polpak-T, wysycic w pelni toto od
dwoch lat nie mam najmniejszych problemow. Gdyby takowe byly to
rozwiazuje umowe, zmieniam dostawce lub biore serwery na plecy i
ciagne prosto do najblizszego datacenter. Nikt nie kaze Ci korzystac z
ich uslug. Nie pisz, ze nie masz innych mozliwosci - oni nie sa od
tego, zeby Ci je zapewnic. Jakbys wykupil najnizszy abonament w
cyfrze+, narzekalbys ze nie masz canal+ ?

Rozumiem Twoje rozgoryczenie, nie wydaje mi sie jednak ze powinienes
pisac na ta grupe w tej sprawie, to Twoj problem, nie polskiego
internetu, przejedz sie do polpaka, porozmawiaj z technikami, wyjasnij
o co chodzi. Moze oni wogole nie wiedza o Twoim problemie ? Gdzie
dotychczas probowales interweniowac ? Tylko nie pisz, ze w BOKu, bo
tam siedzi panienka z wbitymi do glowy regulkami ktore zaledwie
potrafi recytowac..

> A jezeli chodzi o router to sprawdzane to bylo na 3 roznych
> routerach w tym CISCO 2600 wiec nie sadze zeby nawet on sie nie
> wyrabial. Pozatym pisalem ze w jednym kierunku wychodzacym idzie MAX
> co daje mi pewnosc ze router sie wyrabia a jedynie TP S.A.
> bezczelnie mnie przycina.

A Czym sprawdzasz wyniki ?
Moze program do rysowania wykresow zle dokonfigurowany ? :)
Sprawdz to dokladniej, nie sadze zeby obcinali Cie o tak smieszna
wartosc jaka jest 0,2Mbit.

--
 Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
 Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl