Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 11:54:38 MET DST

> Doskonale Cie rozumiem, nie wiem tylko o co pijesz. Masz w umowie 0Mbit/s,
> bez problemu wyciskasz 1,8Mbit/s. Rozumiem, jezeli lacze daloby sie
wysycic
> tylko w np 50% EIR'a, ale to jest dokladnie 90% !! Wez pod uwage warunki
> w jakich przeprowadzasz testy.. A moze to Twoj router nie wydala?
> pozdr.

Jestes kolejna osoba ktora zgadza sie na takie sprzedawanie uslug przez TP
S.A. czyli plac za nic. A jezeli chodzi o router to sprawdzane to bylo na 3
roznych routerach w tym CISCO 2600 wiec nie sadze zeby nawet on sie nie
wyrabial. Pozatym pisalem ze w jednym kierunku wychodzacym idzie MAX co daje
mi pewnosc ze router sie wyrabia a jedynie TP S.A. bezczelnie mnie przycina.