Re: obcinanie lacz !!!

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_konta.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 13:40:36 MET DST

Witam,

> Jednej prostej rzeczy. W ciagu 60 dni chce przez 1 min zobaczyc wiekszy
> transfer niz 1,8 Mb/s Bo jak narazie mam idealna ciagla linie na 1,8 i od
> dwoch miesiecy ani drgnie. Wiec wciskanie mi kitu ze nie mam CIR'a jest
> bezsensu. Nie mam i OK. Ale niech mi nikt nie mowi ze staly od 2 miesiecy
> transfer nie przekraczajacy 1,8 spowodowany jest CIR'em bo w to nie
uwierze.

Doskonale Cie rozumiem, nie wiem tylko o co pijesz. Masz w umowie 0Mbit/s,
bez problemu wyciskasz 1,8Mbit/s. Rozumiem, jezeli lacze daloby sie wysycic
tylko w np 50% EIR'a, ale to jest dokladnie 90% !! Wez pod uwage warunki
w jakich przeprowadzasz testy.. A moze to Twoj router nie wydala?
pozdr.

--
 Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
 Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl